Tekst 100 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor | |
Gatunek | satyra / groteska |
Forma | fraszka / limeryk |
Data dodania | 2015-03-31 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 4040 |
Wiadomość dnia
Pewien poseł w parlamencie
myślał wciąż o sakramencie
zadanej pokuty,
bowiem był wyzuty
z zasad, w które wierzył święcie.
30.03.2015 r.
oceny: bezbłędne / znakomite
w sakrament pokuty
to nie byłby z zasad wyzuty
Nie miałby mentalności Kalego :)
Limeryk, satyra, ale problem poważny. Świetnie to napisałeś, Janko :)
To widzę problem Kalego
Tylko u Sędziego.
Dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
oceny: bezbłędne / znakomite
nie tylko z posłami.
Kali się kłania posłowi,
a sąd nierychliwie
ale sprawiedliwie się wysłowił.
Fraszka świetna, ale do tych "wyzutych" i tak nie dotrze. "Po trupach do celu" - oto ich dewiza.
oceny: bezbłędne / znakomite
A co do meritum - to ten chłopak który reprezentował polskie sądownictwo w roli sędziego jest ignorantem i sprzecznie orzekał wobec wcześniejszych wyroków.
Nadto taka sprawa jest nadzorowana przez prokuraturę i sędziego - więc była zgoda. Czyli wyrok polityczny i dobitnie świadczy o fatalnym stanie praworządności. Dla mnie to oznaka jej braku. Czas uświadomić sobie że rządzą nami mafie . Proszę przypomnieć rozmowę ,, kurwa Grzesiu co ty kurwa Bolek to załatwi " - coś w tym stylu. Nie rozumiem jak możecie ufać mediom i tej łajdackiej POrtii. Jest to dla mnie niezrozumiałe jak można bandytom ufać . Wstyd.
A komu ufam, to już wyłącznie moja sprawa i wszystkim wara od tego. Nikogo też nie będę nazywał łajdakiem i bandytą, co Panu wyjątkowo łatwo przychodzi. Rzeczywiście, to wstyd!
Mam nadzieję, że będzie to już ostatnia wymiana zdań między nami. Liczę na to!
oceny: bezbłędne / znakomite
że pokuta tyczy niedziel
reszta dzionków
jest dla pionków
sumę niedziel cza odsiedzieć
jak się uśmiechnęła i zainspiruję, to znaczy, że limeryk przedni. Twój jest.
sam
Mam też nadzieję, że wszelkie próby niskopoziomowego politykierstwa nie będą podczepiane pod moje wypowiedzi, bowiem dyskusja na takim poziomie, a właściwie poniżej poziomu zerowego, po prostu mnie mierzi.
oceny: bezbłędne / znakomite
Nawet wyzucie z zasad temu nie przeszkodzi - taka jest ta wiadomość dnia (patrz tytuł)
Temu groźba cykuty,
Nakaz pokuty -
I won! do Workuty!