Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | artykuł / esej |
Data dodania | 2017-09-18 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 2505 |
„Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą.” Otto von Bismarck
„Oddać Polakom śląski przemysł to jak dać małpie zegarek.” David Lloyd George
„Niewiele jest zalet, których Polacy by nie mieli, i niewiele jest też wad, których umieliby się ustrzec.” Winston Churchill
„Wydaje się, ze kraj ten jest nierozerwalnie związany z niekończącą się serią katastrof i kryzysów, które – w sposób paradoksalny – stają się źródłem jego bujnego życia. Polska znajduje się bez przerwy na krawędzi upadku. Ale jakimś sposobem zawsze udaje jej się stanąć na nogi.” Norman Davies
***
Hatakumba część I
„Wydawałoby się, że to solidne drzewo, a złamane niczym zapałka” – szef MSWiA dzielił się takimi refleksjami ze strażakami. Mariusz Błaszczak
„To są ludzie, którzy uczyli się od nas jeść widelcem parę wieków temu. Więc być może w taki sposób się teraz zachowują” - mówił o Francuzach Bartosz Kownacki. „To oczywista historia, zapraszam do poczytania na ten temat” - dodał.
„Otóż jest prawdą, że Mistrale zostały sprzedane do Egiptu. I jest prawdą, że w ostatnich dniach zostały de facto przekazane Federacji Rosyjskiej za jednego dolara”. Antonii Macierewicz
„Tak jakby świat według marksistowskiego wzorca musiał automatycznie rozwijać się tylko w jednym kierunku - nowej mieszaniny kultur i ras, świata złożonego z rowerzystów i wegetarian, którzy używają wyłącznie odnawialnych źródeł energii i walczą ze wszelkimi przejawami religii. To ma niewiele wspólnego z tradycyjnymi polskimi wartościami” - powiedział szef MSZ Waszczykowski w wywiadzie dla „Bilda”
„Mamy okazję do prawie 20 spotkań z różnymi ministrami. Z niektórymi, jak np. na Karaibach, po raz pierwszy chyba w historii naszej dyplomacji. Na przykład z takimi krajami jak San Escobar albo Belize”. Witold Waszczykowski.
„Kiedyś jako nastolatek miałem długie włosy i jak jeździłem autostopem, to kierowcy się zatrzymywali w nocy, myśląc, że to dziewczyna”. Marek Suski.
„ - Tu jest mowa o tym, że miał pan dostęp do rachunku.
– Jaki rachunek? Co pan rozumie prze to słowo? Moglibyśmy prosić o sprecyzowanie pytania?
– No właśnie nie wiem o jaki rachunek”. Marek Suski podczas przesłuchania Michała Tuska.
„Sam wręcz fizycznie walczyłem o zmiany w sądownictwie, mam nawet siniaki na brzuchu, jak mnie Petru ze swoją bandą przycisnął do stołu prezydialnego” Marek Suski walczący.
„Jarosław Kaczyński poświęcił się całym życiem. Nie ożenił się, bo służył Polsce i nie chciał unieszczęśliwiać jakiejś kobiety, którą by pozostawiał służąc Polsce”. Marek Suski.
„Co do konopi no to na pewno trzeba walczyć z marihuaną, ale czy marihuana jest konopi? Chyba nie... Ja nic na ten temat nie wiem... W każdym razie nie wiem, jak pan łączy marihuanę z konopią, z konopiami”. Jarosław Kaczyński.
`PiS jest partią, która wprowadzała Polskę do UE. Zabiegała o to, żeby Polacy opowiedzieli się na `tak` w referendum akcesyjnym` – przekonywał Konrad Szymański w radiowej Jedynce. Na reakcję na słowa wiceministra spraw zagranicznych nie trzeba było długo czekać. `Ja jeszcze żyję` - stwierdził Leszek Miller, który podpisywał traktat akcesyjny.
Dlatego, że jesteś niezbyt zdrowy, więc i Twoje dywagacje ocierają się a to o szaleństwo, a to o przebłyski geniuszu. Ten typ tak ma ;) I w przeciwieństwie do cierpiącego na senioralną bezsenność portalowego guru, dla którego synonimy w ogóle nie istnieją, to ja Ci w niczym nie współczuję :p ani też do niczego nie każę Ci patrzeć. Szczególnie - lustra ;-)))
3 godz. temu (09:04)
"Jakby tak było źle, Legionku, to mimo wszystko - oprócz potknięć oraz upadków - nie byłoby ani "Polski Piastów", ani "Polski Jagiellonów" i jej złotego wieku, ani "Polski Wazów" - wieku srebrnego".
Ale to już było i nie wróci więcej. To podobnie jak z Egiptem faraonów, kolonialną potęgą Wielkiej Brytanii, wreszcie cywilizacją Majów, Azteków, Olmeków itd. To wszystko przeminęło z wiatrem.
I jest jeszcze coś... Otóż wydaje się, że Jarosław Kaczyński nie jest w stanie zapoczątkować dynastii na wzór Piastów, Jagiellonów, czy Wazów, a to dlatego, że pedały nie odczuwają potrzeby zalewania swoim ejakulatem macic. Tak więc nici z wysiłków dynastycznych i odrodzenia Polski w formule kaczej dynastii.
Jest jeszcze jeden taki, co mu się dynastia śni po nocach, a nawet ma szlacheckie nazwisko. Niestety, już niedługo jego synalek sprawujący pieczę nad resortem-wywrotką, polegnie zawalony gruzami i chuj strzeli dynastyczne sny.
W mojej ocenie najbardziej prawdopodobnym scenariuszem dla Polski jest ten rwandyjski, gdzie Tutsi i Hutu budują wielką Rwandę! Polska to bez wątpienia kraj obojga narodów. To wszystko pięknie dojrzewa.
Dziękuję wszystkim za komentarze do cytatów.
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
To nie chata Kumby,
Chyba żeś odleciał
W szale jakiejś rumby,
W tańcu tym z gwiazdami
Jak ten słonik Dumbo.