Tekst 46 z 204 ze zbioru: to jest już koniec
Autor | |
Gatunek | satyra / groteska |
Forma | wiersz biały |
Data dodania | 2020-09-20 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1480 |
Ustawy ustawki
sesja poprawkowa do poprawy
opuście nasz kraj łajdaki łajzy
Chazary kurwy neokomuchy eunuchy
złodzieje pismaki i zdrajcy z ulicy
odpierdala uczeń Sorosa Rafał niedojeb
Ryś wykopany dalej rwie banany
małpa człowiek protoplasta
kolejna zdrada okradli nas kolejny raz
Donald kojarzony z gumą do żucia
potem na asfalt na ulicy
nadciągają Żydzi Krzyżacy
ruscy rodacy koleją odjechali
pozostały pustostany i nostalgia
nową armię mamy są Amerykany
my są pany mamy glany
łopaty by się okopać
w dniu ostatecznej zdrady
pójdziesz walczyć wróg jest nieznany
stworzą kolejny rząd z dal od domu
by powrócić wyrwać cię ze snu
wewnątrz trzeba posprzątać
wszystko zburzyć zasiać ziarno
zapuścić kosę i żniwa napocząć
oceny: bezbłędne / znakomite
Serdecznie :)
W taki sposób Unia przekształca się z gospodarczej Unii w... Polityczną. Radzą nad klimatem, a Niemcy wycięli w pień kilkusetletni las, około 200 ha i tam będą wydobywać najgorzej zanieczyszczony węgiel brunatny, bo konstytucja stanowi, że dobro ojczyzny ma zawsze ma priorytet przed dobrem obywateli. Tak przestrzegają swojej konstytucji, a nam niestety nie dają przestrzegać.
Las Hambach położony między Kolonią a Akwizgranem należy do najstarszych lasów mieszanych w Europie Środkowej. Z pierwotnych 4100 hektarów lasu zostało już tylko 15 procent. Właścicielem terenu jest koncern energetyczny RWE, który od lat 70. (wówczas jeszcze jako Rheinbraun) dokonuje systematycznej wycinki i wydobywa w tym regionie węgiel brunatny. Las istnieje tam już 12 tys. lat! Ekolodzy mieszkają już od 6 lat na drzewach tego lasu i coraz brutalniej są traktowani przez policję.
Wieś Immerath w Nadrenii Północnej-Westfalii powoli znika z powierzchni ziemi, a z nią zabytkowa katedra Świętego Lamberta. Protesty nie zdały się na nic. Zwyciężył gigant energetyczny RWE Power, który rozpoczął burzenie katedry. Na jej miejscu ma powstać odkrywkowa kopalnia węgla brunatnego. Tak się traktuje sprawy klimatu we własnym kraju, a od Polski wymaga się likwidacji kopalń.
Nie można pozwolić na powstanie tego Imperium Bezprawia i Zła.
Anglicy już pokazali fucka. Kto następny?
Yaro, już zaczynam Cię lubić. Brutalnie opisałeś prawdę. Kłamstwa chodzą w białych kołnierzykach.
Kilka lat temu w Nowej Dębie spłonęło podczas strzelań 300 hektarów Puszczy Sandomierskiej i wrzosowiska .Buduje się nowa autostrada Karpatia łącząca kilka krajów .Wystarczy spojrzeć na mapę fizyczną zobaczyć gdzie leżą lasy i jak idzie ta trasa i przeliczcie sobie ile hektarów zostanie wyciętych , wypatroszonych by tiry z towarami mogli podróżować .
Dalej problemy ze śmietniskami nie ma wystarczy podpalić i puścić w atmosferę niech trują Polaków . Puszcz Białowieska po co wycinać drzewa z kornikiem gdy był ku temu czas teraz trzeba wszystko wyciąć w pień.
Opryski pól giną pszczoły no i co z tego nie będzie pszczół ale będzie GMO. Pozdrawiam
w jej Święto urządzasz sobie kosztowną /finansowaną z kieszeni Podatnika/ imprezkę.
Niepodległość to ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- za dobrostan własnej kobiety i własnych dzieci;
- za dobrostan własnego domu;
- za dobrostan swojego sąsiedztwa;
- za dobrostan swojej małej gminy;
- za dobrostan swojej Matki-Ojczyzny.
Przed i po każdym przemarszu -
czego byś w Polsce nie świętował
od Nowego Roku, przez 3. Maja, Boże Ciało, Dzień Świstaka aż po 11. Listopada -
wszędzie MZK miało kupę roboty ze sprzątaniem.
Na koszt Podatnika. A ten - statystycznie - NIE BYŁ na żadnej z tych manifestacji!
itd., itd.
(patrz światłe rady)
Ale nie ma sprzątania tam, gdzie człowiek nie radzi sobie z samym sobą
i dzień po dniu /nawet w Święto/ w jego życiorysie jest tylko śmiecenie!
na koszt przeoczonego w tym odwiecznym klinczu Podatnika. To w jego wszystkich dziurawych emeryckich i matki z dziećmi kieszeniach grzebią wszyscy ci Matki Polski naprawiacze.
Najsampierw napraw - na własny koszt! - własną biografię