Text 130 of 250 from volume: Znak czasu
Author | |
Genre | poetry |
Form | poem / poetic tale |
Date added | 2016-12-11 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2462 |
Kija kija bo nie zdzierze
Przegnać pognać
W kosmos wysłać
Lub wysadzić ich w powietrze
Kpina z prawa kpina z ludzi
Z zasad norm
Kto tą bandę tak
Podjudził
Kto zapłacił
Klepki poprzestawiał
Dobro złem podmienił
W głowach ferment zasiał
Leo
Wierzę że nie macie aż tyle tupetu by zakłócać czyjąś uroczystość ?
Nie wierzę by poeta (ewentualnie pretendent do tego miana ) mógł jawnie identyfikować się ze skrajnym łajdactwem .
Manifestacja Obywateli była zgłoszona i legalna. O ile się nie mylę, kolejna manifestacja "miesięcznicy smoleńskiej" nie była zgłoszona, więc nielegalna. Jeżeli jednak była, proszę wyprowadzić mnie z błędu.
Sprawy formalne to kwestia innej natury. mogą być wykorzystywane w podły sposób.
Sama miesięcznica jest cykliczna i jako tako nikt jej nie organizuje i nie zgłasza - jest ,,niepisana" .
Przychodzą ludzie zapalić znicze i wszystko.
O czym dobrze wie niejaka Waltz - ale od niej nie należy oczekiwać dobrej woli - bo były poważne przekręty z kamienicami a ona jest umaczana .
Chyba że ktoś uważa, że ten kto rządzi, może świadomie łamać prawo. Ale to jest prawo kaduka lub inaczej "prawo pięści", ale nie przestrzeganie prawa i zasad ustroju demokratycznego.
PiS wychodził na frajerów - więc sięgnął po te same mechanizmy. Mamy chorą sytuację prawną .
Dla mnie liczą się intencje .
Ja to rozumiem jako walkę z post-komuną przestępcami i wszelakimi mafiami. Tak widzę .
A trzeba przyznać że sytuacja normalnieje i rosną obawy przed rozliczeniem .
Toczy się walka w której staram się trzymać stronę Polski.
ratings: perfect / excellent
NARESZCIE LEPSZEJ I MĄDRZEJSZEJ OŚWIATY I WYCHOWANIA!!!