Author | |
Genre | common life |
Form | article / essay |
Date added | 2017-04-07 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 2305 |
Mrozaki
Dzieci Frankensteina już były. Teraz są Mrozaki. Profesor Urszula Dudziak nadała – doradczyni MEN. Pozdrawiam panią profesor w imieniu milionów Mrozaków na całym świecie, oraz tysięcy polskich Mrozaków. Mogę tak, ponieważ jestem fanem In vitro i modyfikacji genetycznych. A teraz stawiam proroctwo, które będzie się odbywać stopniowo na oczach całego świata:
Mrozaków będzie przybywać w zastraszającym tempie. Z roku na rok. Za pół wieku światem będą rządziły Mrozaki. Jedną z przyczyn będzie wzrastająca niepłodność. Ma to związek z zatruciem środowiska, pożywieniem oraz ubocznym działaniem wielu leków, używek i innych substancji spożywczych. Mało tego, dokonywane będą modyfikacje genetyczne, dzięki którym będą się rodzić ludzie wolni od chorób genetycznych, zdrowi i piękni. Oczywiście nie w Polsce. Tutaj będą rodzić się dzieci z wadami genetycznymi i brzydkie, bo u nas na wsi nigdy takich fanaberii nie będzie. PiS nie da, prawda? Płodzenie będzie bez limitu, ale z powodu postępującej degeneracji DNA, coraz większy odsetek potworków. Tak przewiduję, że w Polsce może być taka oaza, podobnie jak dziś gdzieś tam w dżunglach sobie żyją buszmeni i nikomu to nie przeszkadza, prawda? To w Polsce będą żyć ofiary cywilizacji, które jednocześnie będą się cywilizacji przeciwstawiać.
Podobnie można porównać manipulacje w tym też genetyczne na zarodkach.
Niestety to zupełnie inna sprawa i ogromna różnica w skutkach .
Moje zdanie jest przeciwne wnioskom w tekście pod wieloma względami .
Jeszcze długo ludzie nie przegonią mądrości natury - o ile kiedykolwiek ją pokonają .
ratings: very good / excellent
Ani moje, ani Twoje zdanie, Rozarze, w kwestii genetyki nie żadnego znaczenia. Nauka i rozwój cywilizacyjny są nie do powstrzymania. Tak samo jak ewolucja, z tym że ona przebiega niezauważalnie ze względu na swą powolność, natomiast nauka rozwija się w postępie geometrycznym i skokowo. Genetyka to jedna z nauk, w której postęp można śmiało nazwać dramatycznym. Pierwszy raz byłem w laboratorium in vitro pod koniec lat 80 -tych. Wówczas nikt jeszcze nie przypuszczał, że in vitro to będzie diabeł.
Dziś modyfikacje na materiale genetycznym roślinnym i zwierzęcym są tak powszechne jak gry komputerowe. Starsi ludzie o tym nie wiedzą, bo kiedy chodzili do szkoły, to genetyka ograniczała się do praw Mendla. Dziś genetyk pracuje pod mikroskopem i grzebie się w DNA. Ludzkim też oczywiście - no może nie w Polsce, ale przecież Polska to nie cały świat. Jeśli spojrzymy globalnie to Polska jest maleńką wioską, gdzieś na granicy Europy i Azji. To że w Polsce PiS zabroni pracy genetykom, nie oznacza, że będzie ona zabroniona poza jej granicami.
Poza tym jestem przekonany, że już dziś w tajnych laboratoriach klonowani są ludzie. Gdzieś tam w... Azji. Kaczyński nic na to nie poradzi, a najpóźniej kiedy umrze, to te ohydne trendy wedrą się jak potok do Polski.
Ponieważ ja zawsze byłem kosmopolitą i patrzyłem globalnie, to jestem przekonany, że w niedalekiej przyszłości światem będą rządziły właśnie udoskonalone genetycznie Mrozaki. Sam bym się podłubał pod mikroskopem w ludzkim DNA, żeby wywalić to i owo, podmienić zasady (Adenina, Guanina,
Pomyśl gdyby tu siedział ŚWIETY ANTONI Z PADWY-kto by był ZA?
Nikt,ponieważ -mialby stygmaty,ganilby wszystkich za GRZECHY,nie dostosowałby się i nie tolerowałby SEKSU żadnego,każdy by go MIERZIŁ,nawet malżenski.
:))WIĘC TYM SAMYM TAKI CZLOWIEK MUSI się IZOLOWAĆ od inności.