Author | |
Genre | nonfiction |
Form | prose |
Date added | 2021-01-05 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 1240 |
PRZEPROSINY DLA BEFANY
( I nie tylko.)
Jest mi wstyd, a wstydowi towarzyszy jeszcze kilka pokrewnych uczuć, oczywiście za to, co zrobiłem.
Wrzuciłem na „publixo” tekst „W piżamie”, a potem rzuciłem na niego okiem i zobaczyłem, że w czasie przenoszenia go do sieci umknęło z niego kilka zdań. W zdenerwowaniu – zauważyłem, że Befana go skomentowała, ale: w zdenerwowaniu usunąłem go i zastąpiłem pełną wersją. Ale już bez komentarza. Potem przyszła refleksja na temat tego, co zrobiłem, skupiony na tym, co moje.
Komentarz nie bolał i dobrze oddawał sens tekstu – streszczając: on nic do niczego nie wnosi. Tak, bo to o gustach i upodobaniach było.
Ale usunąłem czyjś komentarz. Kiedy komputer już wyłączyłem, zdałem sobie sprawę z tego, że zachowałem się jak gnój. Jebać tekst – nawet jeśli był niepełny, ale usunąłem czyjś komentarz. TEGO ROBIĆ NIE POWINIENEM. I ZA TO PREPRASZAM. Przez swoją niechlujność mogłem – delikatnie rzecz ujmując dotknąć, urazić. Mój egoizm przesłonił mi rozsądne myślenie.
JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM BEFANĘ. I innych, których moje zachowanie mogło zbrzydzić.
Nie wiem, czy te moje przeprosiny ułagodzą. Spisałem je i zamierzam wpuścić do „publixo”, bez wcześniejszego czytania komentarzy. Liczę się z grubym słowem pod swoim adresem.
Tego rodzaju egoizm, jaki zaprezentowałem, jest okropny. Wstyd mi. Jeszcze raz przepraszam.
Nie dałam, o ile pamiętam ocen, natomiast samo zniknięcie tekstu potraktowałam jako najnaturalniejszą rzecz :)
Serdecznie :)
ratings: perfect / excellent
Wiesz ile ona usunęła kom. z tego portalu?
I nie przeprosiła.
Zdrówka w nowym roku.
Przeprosiny fajne, ha, ha, ha.
Być może i ten długo nie powisi u ciebie.
Pozdrówka jeszcze raz.
ratings: perfect / excellent
i zgadnijcie, szan. Państwo, czyje są to /jakżeż światłe/ słowa?
Jest coś zdrowego w przeprosinach Branimira. Nikt się go nie może czepiać.
Doskonale rozumiem, że tekst jako tekst ma prawo być zakwalifikowane przez czytelnika jako "dno"; jednak jego"językowa poprawność" bez jakiegokolwiek uzasadnienia?
W rewanżu zostałam nazwaną przez w/wym. "świnią z awatara", którą to nierogaciznę w/wym. zamieścił pod jednym z tekstów Pana Alfa.
Już nie pamiętam, czy zgłosiłam wtedy Administracji do wykasowania?
Co robią inni to ich sprawa. Ja tak robić nie chcę.
Bom jest Befany fanem ;)
Czapka poleciała mi z głowy. Szacunek i pozdrowienia.
Dowód na to, że zacnych ludzi jeszcze można spotkać.
:)
ratings: perfect / excellent
Cechy właściwej dzisiaj tylko podopiecznym schronisk i pensjonariuszom paliatymnym i geriatrii.
ratings: perfect / excellent