Author | |
Genre | nonfiction |
Form | prose |
Date added | 2021-04-27 |
Linguistic correctness | |
Text quality | |
Views | 672 |
Ostropest cieszy oko i... odtruwa zatrutych
To piękna i dobroczynna roślina. Jej lecznicze właściwości znane są od wieków. Posiada właściwości antyoksydacyjne i przeciwzapalne, dlatego używana jest do oczyszczania organizmu z nadmiaru toksyn, a w szczególności wątroby. Wspomaga układ trawienny, a także pobudza wytwarzanie żółci i redukuje stany zapalne, mając kojący wpływ na błonę śluzową.
Ostropest ma szerokie zastosowanie. Pomaga zapobiec wielu dolegliwościom związanym właśnie z nagromadzeniem toksyn w organizmie. Dzięki niemu można obniżyć, a niekiedy nawet cofnąć uszkodzenia wątroby spowodowane niehigienicznym trybem życia: złą dietą, lekarstwami, używkami i ciągłym stresem.
Oczywiście najlepiej by było, gdyby ostropest się tylko podziwiało za jego niezwykle piękny wygląd i nigdy nie trzeba by było go zażywać do takiego, czy innego detoksu.
Kto kocha dobrych ludzi,
kto nie toleruje zła,
na życie nie narzeka,
bo zdrową wątrobę ma.
ratings: perfect / excellent
Polecany jest również łysiejącym osobom, gdyż świetnie zapobiega wypadaniu włosów i pielęgnuje skórę.
Też mam dużo jego zdjęć. Może przy okazji i o nim coś napiszę i pokażę.
A niech się wypchają i niech minusują, aż Lotta zrobi z nimi porządek.
Błee... tylko jeden? Dawać, dawać, nie obijać się. Tak żeby przynajmniej setka wyświetleń była na liczniku. No! :D