Konkurs "Mocne postanowienie" - zakończenie
Miło nam poinformować, że konkurs został rozstrzygnięty. Redakcja wydawnictwa My Book zdecydowała się nagrodzić następujące opowiadania:
I Cezar, potomek Dropsa (
lilly)
II Falstart (
karpeek)
III Czego ci brakuje do szczęścia? (
specjalkaa)
Do końca tygodnia skontaktujemy się e-mailowo ze zwycięzcami w sprawie nagród.
Drodzy uczestnicy konkursu!
Poniżej prezentujemy wyniki głosowania czytelników, stan na 19 grudnia 2011, godz 8. Punktacja obliczana była nastepująco: średnia ocena x liczba otrzymanych ocen. Każde "Lubię to" zostało zaliczonej jako ocena "5".
miejsce | tytuł | punktów |
1 | Na zakręcie | 82 |
2 | Walka o życie | 53 |
3 | Czego ci brakuje do szczęścia? | 29 |
4 | Brajan | 26 |
5 | wybierając życie | 19 |
6 | Cezar, potomek Dropsa | 15 |
7 | Falstart | 10 |
8 | Kukiełka | 10 |
9 | Nie jem, nie piję, nie palę | 9 |
10 | Ja tu nie pasuję | 8 |
11 | Przemiana | 8 |
12 | Cztery minuty i dwadzieścia sześć sekund | 5 |
13 | Flaczki | 4 |
14 | Wiele bólu | 4 |
Ponieważ miejsca 7 i 8 otrzymały jednakową liczbę punktów, do finału przechodzi 8 pierwszych utworów. Wyniki konkursu bedą ogłoszone po świętach.
*** Lista utworów zgłoszonych do konkursu ***
Kryteria wyboru:
- Etap I - wybór czytelników.
Na zgłoszone utwory można głosować dwojako:
- korzystając z konta w serwisie PubliXo.com i wystawiając tekstowi ocenę
- korzystając z konta na Facebooku - przez kliknięcie "lubię to" przy utworze
- Etap II - wybór redakcji PubliXo.com
Teksty, które zajmą 7 pierwszych miejsc w głosowaniu czytelników, zostaną poddane ocenie redakcji. Wybierzemy z nich 3, naszym zdaniem, najlepsze.
Czas trwania głosowania
Na utwory konkursowe głosować można do 18 grudnia 2011 r. 19 grudnia ogłosimy ranking czytelników, a 28 grudnia - ostateczną listę zwycięzców.
Nagrody
Miejsce I - publikacja opowiadania w antologii wydanej w ramach naszego drugiego konkursu "Zadebiutuj z PubliXo" + nagroda książkowa od wydawnictwa My Book (wydawca dostarczy listę tytułów do wyboru) + publikacja w magazynie @trament
Miejsce II i II - nagroda książkowa od wydawnictwa My Book + publikacja w magazynie @trament
Rzucić palenie, schudnąć, zapisać się na basen... Od Nowego Roku minęło juz sporo czasu – i na pewno już wiadomo, co się stało z Waszymi postanowieniami. I to właśnie postanowienia - niekoniecznie noworoczne - stanowią motyw przewodni naszego pierwszego konkursu. Czy będzie to horror, satyra, a może romans - pozostawiamy Waszemu wyborowi.
Portal literacki PubliXo.com ogłasza konkurs literacki pod hasłem „Mocne postanowienie”.
Jak zgłosić utwór do konkursu?
Tekst konkursowy zamieszcza się tak samo jak pozostałe, w dowolnym ze swoich zbiorów. Po zalogowaniu, w "Moje konto" znajdziecie zakładkę "Konkursy". Żeby zgłosić utwór, wystarczy kliknąć ikonkę
i wybrać tekst spełniający warunki konkursu.
REGULAMIN
Ostatnie zmiany: 02-11-2011
I Organizator i czas trwania konkursu
- Organizatorem i fundatorem nagrody konkursu jest firma Creative Media – właściciel portalu literackiego PubliXo.com (zwanego dalej „Serwisem”) oraz wydawnictwa My Book, z siedzibą w Szczecinie, Ruska 22A/6 – zwana dalej „Organizatorem”.
- Nabór opowiadań konkursowych rozpocznie się dnia 4 lutego 2011 r. i trwać będzie do dnia 31 października 2011 r.
- Do konkursu musi zostać zgłoszonych przynajmniej 60 opowiadań różnych autorów. W przypadku niespełnienia tego warunku konkurs może zostać przedłużony lub odwołany.
II Warunki uczestnictwa
- Uczestnikiem Konkursu może być każda pełnoletnia osoba, która do dnia 31 października 2011 r. zamieści w serwisie PubliXo.com niepublikowane wcześniej drukiem opowiadanie swojego autorstwa, napisane w języku polskim, o tematyce i objętości spełniającej warunki konkursu, zwane dalej „Utworem”.
- Utwór nadesłany na Konkurs musi być jest całkowicie oryginalny i nie może zawierać żadnych zapożyczeń z innego dzieła, które mogłyby spowodować odpowiedzialność Organizatora, oraz nie może naruszać żadnych praw osób trzecich.
- Uczestnik zobowiązuje się do zaspokojenia wszelkich roszczeń osób trzecich zgłoszonych w związku z naruszeniem jakichkolwiek ich praw, spowodowanym publikacją utworu.
- Uczestnik może zgłosić do konkursu tylko jedno opowiadanie.
III Zasady Konkursu
- Konkurs odbywa się pod hasłem „Mocne postanowienie”.
- Minimalna objętość Utworu to 8 000, maksymalna – 16 000 znaków ze spacjami.
- Jedyną dopuszczalną formą jest opowiadanie, należące do dowolnego gatunku. Jego tytuł nie może być identyczny z tyułem konkursu.
- Wybór najlepszych utworów zostanie dokonany na podstawie dwóch kryteriów:
– wyników głosowania użytkowników Serwisu
– oceny dokonanej przez redakcję wydawnictwa My Book
- System głosowania zostanie uruchomiony w terminie do 7 dni od zakończenia naboru utworów konkursowych.
- Głosowanie będzie trwało nie krócej niż 2 miesiące.
- Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w terminie do 30 dni od zakończenia głosowania, poprzez zamieszczenie na stronie www Organizatora (www.PubliXo.com) informacji o rozstrzygnięciu Konkursu, zawierającej tytuł nagrodzonego Utworu oraz nick Uczestnika w Serwisie.
- 20 najlepszych utworów zostanie nagrodzonych publikacją w tomiku zbiorczym, wydanym przez wydawnictwo My Book. Książka otrzyma nr ISBN i zostanie wprowadzona do sprzedaży w księgarni internetowej www.mybook.pl.
IV Prawa autorskie i zasady wydania tomiku pokonkursowego
- Wydanie tomiku nastąpi nie później niż 3 miesiące od ogłoszenia wyników Konkursu.
- Uczestnik ma prawo zdecydować, czy Utwór zostanie opublikowany pod jego nazwiskiem, czy pod pseudonimem.
- Uczestnik udziela Organizatorowi licencji na wydawanie i rozpowszechnianie tego utworu drukiem w postaci książkowej oraz wykorzystywania go na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 pkt. 1-3 ustawy o prawie autorskim (w tym także zwielokrotniania i rozpowszechniania egzemplarzy na wszelkich nośnikach magnetycznych, optycznych i elektronicznych oraz udostępniania utworu za pośrednictwem sieci informatycznej) na czas nieokreślony.
- Udzielona licencja jest niewyłączna – Uczestnik może swobodnie dysponować swoim Utworem, np. udzielić licencji także innym wydawnictwom.
- Po opublikowaniu, autor nie może żądać wycofania utworu z tomiku.
- Każdy nagrodzony publikacją Uczestnik otrzyma jeden egzemplarz autorski książki.
- Za swoją publikację Uczestnik nie otrzyma honorarium. Zyski ze sprzedaży tomiku pokonkursowego będą przeznaczone na utrzymanie Serwisu.
V Postanowienia końcowe
- Przystępując do Konkursu, Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
- Naruszenie przez Uczestnika któregokolwiek z wymienionych powyżej warunków spowoduje utratę prawa dalszego udziału w konkursie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień regulaminu z ważnych powodów w każdym czasie, a także do zawieszenia, przerwania, przedłużenia lub odwołania konkursu bez podania przyczyn.
- Aktualna wersja regulaminu będzie dostępna na stronie internetowej www.PubliXo.com i obowiązuje od momentu jej zamieszczenia.
- W razie sporów, które mogą powstać na tle stosowania niniejszego regulaminu, a nie mogą zostać rozwiązane polubownie, sądem właściwym miejscowo będzie sąd siedziby Organizatora.