Tekst 109 z 250 ze zbioru: Znak czasu
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2016-07-19 |
Poprawność językowa | - brak ocen - |
Poziom literacki | - brak ocen - |
Wyświetleń | 2368 |
Kijem w grzbiety
Choćby stare
Komu prawda
Oraz pamięć
Z nienawiści
W gardle stanie
k a r a l n e.
Można za to trafić za kratki nawet na 5 lat bez zawiasów.
Podżeganie do bicia (patrz art.158 paragraf 1. KK)
również kończy się odsiadką
na katastrofę polskiego samolotu rządowego na lotnisku wojskowym pod Smoleńskiem 10 kwietnia 2010 r.
Niestety, w samym tekście NIE MA żadnych do niej odniesień. Jako Odbiorca nie rozumiesz, co ma /czyje?/ podobanie (??) do tej katastrofy, i dlaczego w nareszcie wolnej Polsce trzeba bić ludzi za to, co /o niej?/ myślą, piszą - i mówią
Wierszyk jest o fali kreowanej nienawiści - KOD-y i chyba obywatele RP .
Były takie grupy co zakłócały uroczystości związane ze Smoleńskiem.
Obecnie mam inne nieco zdanie-- ale było ,,bydło" - to trzeba przyznać . Nie wiem tylko na ile kreowane, a na ile autentyczne . Obecnie myślę że jedynie kreowane - oczywiście było paru autentycznych porąbańców - tacy zawsze się znajdą.
A co do bicia ....... Droga Emilio to trochę śmieszne - służby w Polsce zabijają i to skutecznie. Co tam bicie - to pikuś z tym co mamy obecnie.
Ostatnio śmierć Zbigniewa Hałata - byłego wiceministra zdrowia i byłego głównego inspektora sanitarnego - była dośc dziwna - tak jak i pogrzeb. Podważał szczepionki ten Pan. A był wilki gość !
(patrz komentarz Autora)
nie piszemy o tym na publixo, a zgłaszamy ten fakt do prokuratury.
Jest to jedyna skuteczna metoda walki z celową dezinformacją, której w życiu publicznym nowoczesnego niepodległego państwa NIE CHCEMY.
Czy zgłosił Pan te swoje rewelacje w siedzibie prokuratora?