Tekst 2 z 21 ze zbioru: Na Boga
Autor | |
Gatunek | satyra / groteska |
Forma | fraszka / limeryk |
Data dodania | 2017-08-24 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1961 |
Boja się i zbroją
Zbroją się i zbroją...
Wciąż na baczność stoją.
Miliony ateistów.
Legiony satanistów.
Tak się Boga, boją...
oceny: dobre / bardzo dobre
Serdecznie :)))
Serdecznie :)))
36 min. temu (15:01)
"Komentarz przedmówcy wnosi tyle, ile ptasia kupka na kołnierzu albo ciemieniu ;)"
Och! To aż nazbyt wiele! Do dziś pamiętam jak zasuwałem w garniturze na skróty przez park, aby zdążyć na koło, a tu dosięgła mnie ptasia kupka zrobiona na wysokości. Dosyć pokaźnych rozmiarów, przez co nie zdecydowałem się wystąpić przed panem profesorem, a to z kolei doprowadziło mnie do zbója, czyli bandyckiego kolokwium z wszystkich kolokwiów w semestrze.
Jeśli mam wykazać jakąś analogię, to taką, że tekst A200 i coś tam (nie mogę spamiętać) stał się przez moją kupę jakby niepełny, ponieważ nie obejmuje wszystkich Bogów na planecie, a przypomnę, że prócz tego chrześcijańskiego świetnie żeruje na tkance społecznej jeszcze co najmniej kilkanaście tysięcy Bogów. Większość z nich nie ma cudzych Bogów przed sobą. Stąd zamachy terrorystyczne, zakazy i nakazy wśród ludów świata.
Następnym razem zrobię większą kupę. Pozdrawiam.
oceny: bezbłędne / znakomite
Wciąż na baczność stoją (...)
Tak się Boga boją!
/cytuję z pamięci/
Wojny i zbrojenia /od zawsze/ są dziełem nosicieli wszystkich wyznań świata /wszędzie na całej Matce Ziemi/. Wszyscy ci ateiści, sataniści, islamiści itd., itd. to ludzie, których ojczyzna werbuje do armii i wysyła na front.
Konkluzja "Tak się /swego/ Boga boją" - to sarkazm. Ba! Ze strachu przed własnym Bogiem, modląc się do Niego x razy dziennie, przez całe życie padasz na kolana!
Schizofrenia - to j e d n o c z e s n e życie w światach wzajemnie do siebie równoległych
Do wiatraka,
Wiara taka
Czy owaka,
Gdy zabijasz
Swego brata?!