Tekst 255 z 255 ze zbioru: miszmasz
Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | proza |
Data dodania | 2021-11-27 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1029 |
Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | proza |
Data dodania | 2021-11-27 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1029 |
PiS jest tak anty sowiecki, jak żaden inny rząd dotąd.
To właśnie Polska jest atakowana przez Niemcy i Rosję.
Rosja ze swoją propagandą, hakerami jest największym zagrożeniem dla Europy. To właśnie Putinowi zależy na rozjebaniu struktur unijnych, a Niemcom na wypromowanie takiego rządu w Polsce, który przestanie wreszcie napierdalać o wojennych reparacjach. To właśnie Tusk jest niemieckim emisariuszem ładu wg niemieckich życzeń i oczekiwań. Bronek, skąd Ty wysysasz taką wiedzę, to zachodzę w głowę.
Odrzuć uprzedzenia i nienawiść podprogową do PiS.
Ja wcale nie jestem PiSowczykiem, ja myślę o wolnej, niepodległej Polsce, która powinna się liczyć w Europie, bo jest szóstym krajem co do wielkości w Europie i powinna liczyć, jak przystało na jej wielkość i militarne zasoby.
Bronek, nie jesteś głupim facetem, ale jak czytam te Twoje wywody, to nie mogę pojąć skąd Ty bierzesz te wszystkie rewelacje?
Polska, jeśli chodzi o pandemię ma bardzo dobrą pozycję w statystykach zachorowań i umieralności. jedną z lepszych w świecie. To się nie bierze z czarnej dupy... to wynik działania rządu, służb medycznych i samych obywateli.
Niedługo święta, a Ty mi wyglądasz na kogoś, kto urwał się z choinki z tymi pożal się boże teoriami. Ja nie twierdzę, że PiS to super rząd i partia, ale nie ma ideałów. To najlepsza opcja, jaka mogła spotkać Polskę, znając dyszącą powrotem do władzy oPOzycję, partię złodziei, prywaty i aferzystów.
Kto zatem ma rządzić u nas? Masz jakieś propozycje?
Czy może Biedroń z kochankiem, albo Kwaśniewski - ekspert przemówień po pijanemu?
Może kogoś pominąłem, to mi przypomnij.
Ja nie widzę nikogo lepszego od PiS i aktualnego rządu.
Nie ma idealnego rządu, bo nie idealnych ludzi. W każdej formacji znajdzie się złodziej, kurwa i nieudacznik.
Chodzi o skalę zjawiska. Były i będą afery. Byli i będą złodzieje. Dorobkiewicze i nieudacznicy.
Musimy spośród nich wybrać możliwą opcję i tą opcją, jak na razie jest PiS i nikogo ani z tyłu, ani z przodu. A może Tymiński z Peru?
Natomiast wszystkie odpowiedzi w temacie Twoich wątpliwości zdążyłem już wielokrotnie powielić w kolejnych latach rządów w z udziałem PiS ..
W Polsce, oczywiście. Skoro jesteś pewny tego, co piszesz, to masz z pewnością swoją wizję rządu, ładu i propozycje na pandemię. Bo skoro się nie podoba, to ukrywasz w zanadrzu propozycję opcji politycznej swoich wybranych polityków, którzy uczynią z Polski drugą Japonię.
Widocznie Twoja krytyka politycznej sytuacji w Polsce jest jedynie niekonstruktywną krytyką, bo nie masz uzdrawiającego programu czy nawet osobistej propozycji, a zajmujesz się jedynie krytykanctwem, jak reszta oPOzycyjna część narodu.
To może każdy, ale skonstruować program, czy wizję innej Polski, to już materia, która znacznie wyrasta z poziomu zwykłego krytykanctwa. Ok, dajmy spokój.
Skoro nie chcesz rozmawiać ze mną, to przecież napisałem, dajmy spokój. trudno się z Tobą dyskutuje o polityce, bo nie dopuszczasz do głowy, że ktoś może mieć inne zdanie i taki sposób pojmowania interlokutora wyklucza jakąkolwiek dyskusję.
Zatem życzę miłego dnia i większego spokoju ducha.
Mogę przecież rozpisywać się o deszczowej pogodzie - jako tej, najbliższej moim upodobaniom - i nikomu nic do tego!!!
Mam jeszcze jedną - ostateczną możliwość do uniknięcia takich sytuacji - czyli blokadę, którą akurat wobec Ciebie nie chciałbym stosować. Bo i ona w rezultacie nic nie daje - przykład dwóch pań (?) z tutejszej społeczności, które to mimo blokady potrafią umilać (?) życie pod osłoną publikacji innych autorów - wpisując adresowane teksty w komentarzach. Co dzieje się również pod Twoimi tekstami, a Ty jakoś nie reagujesz ..
oceny: bezbłędne / znakomite
Nic nie trwa wiecznie; PiS dzisiaj jest, a jutro już go nie ma: przyjdą nowi, młodzi, prężni, wychowani na prestiżowych uczelniach oraz na eleganckich salonach ludzie, przejmą stery - i życie potoczy się dalej.
Jeszcze będzie przepięknie!
Jeszcze będzie normalnie!
/Tilt/
Trzeba być strasznym ignorantem, żeby oczekiwać od Twórców, że to, co tutaj WAŻKIEGO napiszemy, będzie wyłącznie o pogodzie/modzie/miłości. Historia Wielkiej Sztuki fazę "art pour l`art" ma już dawno za sobą.
Nobla nie dostaje się za piękną słowną ekwilibrystykę. To jest n a g r o d a
ZA UNIWERSALNE PRZESŁANIE