Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | artykuł / esej |
Data dodania | 2024-01-17 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 321 |
Olaboga! Co ten Tusk Wielki wyprawia? Na nowy przydomek chce zasłużyć? Tusk Wielki Poskromiciel? Mmm! Pan premier Donald Tusk wyznaczył pana mecenasa Giertycha na stanowisko:
wiceprzewodniczącego klubu KO do spraw rozliczeń PiS i kontaktów z rządem
To jest niesamowita historia. To jak ostatnie dni za Ludwika we Francji. Maszyna. Po prostu maszyna do rozliczania. Przepraszam wszystkich, że tak grzecznie dziś i z takim szacunkiem, ale to co wytłuściłęm to nie jest byle co. Sami zobaczycie za kilka dni, kiedy Maszyna do rozliczania PiSu ruszy. Hardcore. Podziwiam Tuska. Podziwiam.
Zacznę od końca: `kontaktów z rządem`
To oznacza, że wiceprzewodniczący będzie w zażyłych stosunkach z ministrem sprawiedliwości i prokuratorem generalnym. Takie bezpośrednie złącze sprawiedliwości. Niesamowite. PiS przez osiem lat nie wymyślił czegoś takiego, a raczej nie miał ludzi. kompetentnych ludzi, bo określenie `kompetencje` jest w PiSie czystą abstrakcją. Nie ujmując kilku osobom przez PiS wynajętym do spraw ideologicznych.
Napisałem kiedyś litanię do pana mecenasa Giertycha. Jest tu gdzieś. Wymodlone przez szatana. Zatem to szatan namaścił i posyła na wszystkich świetych w PiSie.Na niewinnych. Na wiernych, biernych i miernych.
O to mój jeżdziec apokalipsy:
wytrawiony w pisowskiej miłości i przyjaźni
zdradzony i prześladowany
niezniszczalny
żelazny
niezmordowany
skrupulatny
konsekwentny
bezkompromisowy
ostry
brutalny
na usługach Rzeczpospolitej Sprawiedliwej
wiceprzewodniczący Roman Giertych
gratuluję!
Ludwiku Bonaparstku! Maksymilian Romanus idzie po ciebie!
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
pis, to komuna według kaczyńskigo.
Chcesz żeby było jak przed 15 sierpnia?
Chcesz tej TV-info? itd.
Chcesz, żeby wszystko, WSZYSTKO należało do jednej partii? No właśnie. Młodzież wszechpolska, falanga i inne organizacje dotowane przez ówczesny pis. Miliony na tego typu organizacje, z naszych pitów. Faszysta bąkiewicz dostał miliony na sztucznie stworzoną fundację. ITD. Chcesz tego? Pierdolnij się w czoło i przestań politykować. Pisz wiersze, to ci lepiej wychodzi.
oceny: bezbłędne / znakomite
Tekst jak zwykle napisany z polotem. Tym razem mało potknięć interpunkcyjnych. Brakuje tylko dwóch przecinków przed: co wytłuściłem, co nie. Wydaje mi się, że przed "kompetentnych" tylko przypadkowo zamiast na przecinek kliknąłeś na kropkę, bowiem gdyby to miałaby być kropka, to po niej zaczynałoby się nowe zdanie i należałoby rozpocząć je wielką literą. Brakuje znaku diakrytycznego (świetych} oraz spacji po kropce.