Tekst 255 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor | |
Gatunek | satyra / groteska |
Forma | fraszka / limeryk |
Data dodania | 2015-12-18 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 3699 |
O marionetce
Młody polityk z wioski Dubajno
mówił, że będzie durno i fajno,
gdyż marionetka Duda
myśli, że jej się uda
zrobić z rodaków totalne łajno.
http://wpolityce.pl/polityka/167254-bicie-stosowali-oficerowie-sledczy-wiezien-skazany-przez-stefana-michnika-zeznawal-w-procesie-bylego-prezesa-pzpn
A byłbym też ukontentowany, gdybyś przy okazji wyjaśnił mi, jaki ma sens dokonywanie przez Antoniego Macierewicza nocnej zmiany na stanowisku szefa Centrum Ekspertyz Kontrwywiadu NATO z płk. Krzysztofa Duszy na płk. Balę. Jeżeli ma taki kaprys, to niech wymienia, ale po co po północy, a przy okazji poinformuje o tym sojuszników z NATO. Domniemywam, że nie ma to nic wspólnego z tym, że naczelnik RP sypia długo. Do tej pory przypuszczałem, że tym są uwarunkowane jedynie późne godziny rozpoczęcia obrad Sejmu RP.
Eee nie trzyma sie ,,kupy" za przeproszeniem .
Dlatego pozwoliłem użyć przykładów stosowniejszych choć w innym kontekście. Taki anty argument choć z innej teczki.
Niestety w sprawie odwołania mogę tylko domniemywać że idzie tu o czas medialny. Gdyby to zrobił powiedzmy o 19 00 to wówczas stało by sie to hitem w wieczornych ,,niusach" co daje pewne możliwości propagandowe .A tak ,,info" staje się jednym z wielu. Czyli chodzi o mniejszy rozgłos. A co kontrwywiadu - to powinni ci ludzie być poddani śledztwu.
Przypominam że praktyka ,, wieczorna " szeroko stosowana była przez PO .
oceny: bezbłędne / znakomite
Uzupełnię Janko - dotychczasowy szef CEK został powołany po sprawdzeniu i za zgodą przez wszystkie osiem państw NATO, które miały uczestniczyć w działalności tego Centrum od wiosny. CEK nie podlega pod strukturę polskiego MON, jest wspólną instytucją.
Po decyzjach MON sprzed kilku dni termin uruchomienia już nie jest aktualny.
Odwołanie szefa CEK może nastąpić również tylko za zgodą tych państw NATO.
Podam argument stosowniejszy - co zrobiła z rodakami Kopacz- kłamiąc w Smoleńsku ?- W tym wypadku mimo że czyn był naprawdę zły też nie można stosować słowa ,,łajno"-
.
Ale to tylko moje zdanie .
:)
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
I był nią bohater XIX-wiecznej baśni C. Collodiego, wystrugany przez starego majstra Antonio jak stołowa noga głupi drewniany Pionokio.
Niestety, coś takiego zdarza się to tylko w bajkach :(
Polacy nie gęsi, swój rozum mają.
To mądry wielki naród