Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz biały |
Data dodania | 2017-06-01 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1870 |
Europa przekonana sukcesem wieków
bezkrytycznie wierzy w swą nieomylność
otwarte ramiona dzieci dobrobytu
łatwym celem igieł z brudną propagandą
z reklamowanych ampułek miłości
naćpani papką idą w poprawnym szyku
trzymając się za rączki do fotek
naprzeciw szaleńcom z rozpędzonych ciężarówek
mają niezliczone pudełka świecowych kredek
ilość kolorów powinna budzić respekt
malowidła na ulicach przestrzegać
że bez wahania pokryją miasta
taniec narodowych barw na budynkach
dać do myślenia że wszyscy są gotowi
na bombowych samobójców z bogiem na ustach
szykują złowrogie hashtagi w sieci
tatuowane pszczoły będą siać postrach
urzędnicy wysuwają zdecydowane dyrektywy
wojna z terroryzmem nabiera kształtu
kolejne trailery bajki rodem z disneylandu
zapowiadają łzawy horror z rzezią niewiniątek
2017.05.31
oceny: bezbłędne / znakomite
Podobno czyniły łzawookie rybięta i słodko meczące jagnięta, zapewniając oprawców, iż "cała przyjemność jest po stronie ofiar".
Historia lubi się powtarzać; nurtuje mnie tylko pytanie: gdzie teraz się podziała ta niedawna "mniłość" Frycków do "starszych braci w (nie)wierze"? I co będzie, kiedy nie tacy znów głupi śniadolicy zapragną odkurzyć dawne Buchenwaldy, którymi zaczną zasiedlać; pytanie, kto będzie pierwszy do kęsim?
oceny: bezbłędne / znakomite
Ten klincz!!
komunistów, z których znaczenie miało może 2000?
Teraz Polska, to już nie taka Jełopia, jak kiedyś, ale i możni nie śpią... i wymyślają różne tricki, żeby roboli trzymać na krótkiej smyczy. Przy pomocy mediów, zabiegami wpływającymi na podświadomość, żywność coraz bardziej zatruta, ale nie martwmy się... Kopacz obiecała wycofać ze szkół niezdrową żywność, to znaczy, że rodziców tych dzieci ma w samej dupie. Kiedyś była reglamentacja a teraz jest wszystko... trujcie się papierosami (700 związków trujących w papierosach), Alkohole, że idzie oślepnąć a związki sodu w każdej żywności potrafią zdegradować geny nawet do czwartego pokolenia. Medycyna ratuje, co może i dlatego żyjemy dłużej.
Podział na panów i obywateli trwa nadal. IV Rzesza, to oczywiście panowie całą gębą, a my, wschodnia swołocz, to ci, którzy powinni myśleć... muskułami. Wiele krajów oficjalnie zwalcza terrorystów, a sprzedaje broń w takie strefy, gdzie ta broń dociera do nich. W Polsce za komuny, były nawet obozy szkoleniowe dla terrorystów, ale o tym... sza. Ład się skończył i nie wróci tak szybko... może, kiedy wybuchnie wulkan w Parku Yellowstone, to się ludzkość opamięta i każdy stanie się drugiemu bratem... a dlaczego? Bo będą dniami chodzić i nikogo nie spotkają. Niebo przysłonią pyły i chmury z wulkanów, i zacznie się era lodowcowa... jedyna sprawiedliwość dla ludzkiej głupoty, pychy i moralnej dekadencji.
Dziwne, że specjaliści od walenia w religie, jakoś tę pomijają, a - biorąc pod uwagę wydarzenia ostatnich lat - jest ona najgroźniejsza dla rozwoju cywilizacji. Jeśli wygra, to wtedy dopiero będą mroki średniowiecza.