Tekst 21 z 17 ze zbioru: zbiór 'Cuda świata'
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2018-03-03 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1509 |
zima
zamarznięta tafla jeziora
twarda
można po niej chodzić jak Jezus
koń
stoi na wodzie
rży
wiosna
mówiono do niego
żryj
rżał i żarł
woda nieopodal
rzeźnia
koń
stoi na krwi
nie żre
nie rży
spokój
Bajka 37
Wyrażenie "Koń stoi na krwi" na pewno było zamierzone, ale budzi wrażenie błędu.
A mnie się marzy widok mustangów na niezmierzonych preriach. Nieskrępowane niczym, cudowne zwierzęta, którym plotą grzywy cudowne stworki, malutkie, dobre Krasnoludki. Dziękuję za odwiedziny, Bajka.
lubię konie. Moim idolem jest Luckie Luck. I koń, który podąża zawsze w tym samym kierunku, zachodzącego słońca.
...Old long the cowboy....hm hm hm hm hm hm
"Moim idolem jest (...)I koń, który podąża zawsze w tym samym kierunku, zachodzącego słońca.
...Old long the cowboy....hm hm hm hm hm hm"
Dziękuję, cóż Lucky Luck kreskowy bohater long, long, long lucky road. Zauważ cień konia - jest jak szczyty niezdobytych gór, morderczych, krwawych, zimnych, samotnych., to zmierzam? Na gór szczyty, to żywioł, jak konie Hetytów. Dziękuję, przy Tobie się nie zgubię i za to jestem wdzięczna. Bye, bye Arc` Bajka
https://www.youtube.com/watch?v=cWpRY0flS2U
Posłuchaj... Bajka
Człowiek postępuje wbrew naturze, koń powinien paść, kiedy upadnie, ale ludzie przeciwstawiają się naturze. To okrucieństwo. Dziękuję za Twój komentarz, Bajka.
oceny: bezbłędne / znakomite
Dlatego ten tytułowy spokój
"Wstrząs nad własnym naszym talerzem jest, powiedziałabym, scenką dla codziennego lustra." są wstrząsające.
Jest taki film Akira Kurosawy "Tron we krwi", zrobiony na podstawie "Makbeta" - tam też pokazane jest, że ludzie również stoją we krwi. Film ma już 61 lat. Dziękuję za poczytanie, komentarz i wysoką ocenę. Kłaniam się. Bajka.
Taka nasza natura - ważne by wszystko to działo się w pewnych normach szacunku itp.
Tak jest i być musi choć to trudne .
Taka nasza natura - ważne by wszystko to działo się w pewnych normach szacunku itp.
Tak jest i być musi choć to trudne ."
W niczym Rozarze, w niczym. Tak napisałam o koniu, ale wiem i b. mnie męczy, że zwierzęta cierpią. Człowiek zabija dla zysku, przy najniższych kosztach tegoż mordowania. Zabija dla zabawy, zabija dla wiary, można mnożyć przykłady. Dziękuję za komentarz. Bajka.
Boli wszystko.