Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2018-11-22 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1667 |
Zbliża się nowy rok a z nim jak co roku akcja WOŚP.
Więc !
Warto pokusić się o szerszą refleksję .
Owsiak był zawsze blisko młodzieży i co by nie mówić jest skuteczny.
Ja udowadniam zaś że jeżeli coś dzieje się ważnego to nie może być puszczone same sobie, o ile to nie jest już inicjatywą samej władzy. - w tym wypadku komuny.
Dlatego by uchylić nieco prawdy wróćmy się do czasów właśnie komuny:
Tak więc swego czasu niezależny festiwal w Jarocinie (niezależność i wolność w nieograniczonych ilościach ) zostaje przejęty. Ba - musi być przejęty! –Oczywiście przez właściwe organa . Więc kto pojawia się w Jarocinie ? ………………oczywiście Owsiak i kto jeszcze ? ……………. Proszę się zastanowić kto mógłby ? …………. Oczywiście Wojewódzki. Tak, to ci sami etatowi dyktatorzy trendów w kulturze Polskiej od wielu już lat. A tam właśnie stawiali pierwsze swe kroki.
Więc powtarzam jeszcze raz w TV na scenie nie ma przypadków – NIE MA ! To co się mówi nie jest przypadkiem i to jaki ma wywołać skutek jest przemyślane przez fachowców od prania mózgów . Przypominam że mówimy tu o latach 80- 90- tych.
Potem były inne inicjatywy w TV ,, róbta co chceta” aż do Woodstock.
To że władza urabia naszą młodzież nie ma wątpliwości należy zadać jednak pytanie co by było gdy owej indoktrynacji nie było. I tu z pewnością należy powiedzieć że pewne procesy byłyby szybsze. Niehamowane by wcześniej zaistniały. Cały ten wielki akt odtajniania historii , odnajdywania bohaterów: Inki , Pileckiego ale też wskazywania zbrodniczych prokuratorów często żydowskiego pochodzenia odbył by się wcześniej i szybciej zmieniłby nasz kraj.
Pierwszym donośnym aktem pokazywania prawdy a zarazem przełamania monopolu na informację było wywieszenie na stadionie przez kibiców legii wielkiego banneru z napisem ,, Szechter przeproś za brata i ojca ‘’ co lotem błyskawicy poprzez Facebook obiegło Polskę. I nagle ożył między innymi temat prokuratorów którzy spokojnie opuścili nasz kraj i to o dziwo w atmosferze antysemityzmu. Zaistniały tematy i nazwiska nie tylko w gronie zainteresowanych i naukowców ale powszechnie -takie jak Wolińska lub Szolcman ojciec prezydenta RP Itp.
Przypomnieć na koniec wypada groby na łączce gdzie na ofiarach bezpieki chowano dygnitarzy, potem przykrywano ziemią tak by ślad zaginął o prawdziwych bohaterach narodu Polskiego. Lecz mieli też świadomość że ten akt ukrycia a zarazem profanacji może okazać się niewystarczający więc przykryto ofiary jeszcze raz ziemią by następne pokolenia nie poczuły tej współczesnej fali prawdy i dumy. Tą ziemię zapomnienia sypała dawna bezpieka właśnie rękoma Owsiaka i Wojewódzkiego na scenach, w TV, na Woodstocku i w wielu innych miejscach.
Dlatego daję temat ten pod głęboką analizę
Od zrozumienia zależy niezwykle dużo.
Niestety nie mam czasu na korektę . :-)
Stolzman.
oceny: bezbłędne / znakomite
i taka jest prawda ponad wszystko (patrz nagłówek zbioru). Nigdzie nie mamy żadnego wpływu na to, co Historia wyprawia z naszymi świętościami
A co do tych grobów ... Koło Kielc, w Zgórsku IPN ich szukał. Ludzie mówili: pójdziecie tą drogą w las i przy krzyżu skręćcie w lewo, a oni przez kilka lat z pijackim uporem skręcali w prawo. Bo już na cmentarzu na Piaskach trudniej było im zabłądzić i tam poszło im łatwiej.
Łączka jest znana, ale takich miejsc jest w Polsce mnóstwo.
Dla mnie to wielki pic , bujda - wykreowana kukła co kroi mózgi .
Polecam temat - trudny ale i treściwy.
Kto zrozumie promowanie Owsiaka zrozumie inne procesy społeczne .