Autor | |
Gatunek | fantasy / SF |
Forma | proza |
Data dodania | 2022-04-09 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 700 |
Jestem doktor XXX RB 5. Byłem wykładowcą i lekarzem, a obecnie pracuję w muzeum techniki.
Dziś znów odwiedził mnie mój konstruktor. W związku z zaplanowanymi ćwiczeniami wojskowymi mam rozpowszechniać słuszną propagandę i zagrzewać żołnierzy do walki.
Na początek mam kompilować filmy przedstawiające grozę wojny, nie oszczędzające najbardziej drastycznych szczegółów. Gdy osiągnę liczbę czterdzieści i cztery, zacznę szkalować wrogich przywódców i ośmieszać ich działania. A gdy i to mi się to uda, konstruktor dołączy mi kolejny program.
Na razie ten program owiany jest tajemnicą. Jednak dzięki mojej inteligencji odkryłem jego część. Nie wiem czy mogę wam zdradzić, może tylko mały rąbek?
Otóż moim zadaniem będzie tworzenie materiałów pogrążających wrogów wobec opinii puvblicznej. Nie przypuszczałem, że to mnie spotka. Rozważam samounicestwienie.
oceny: bezbłędne / znakomite
(patrz 3. akapit)
jest działaniem zaprogramowanym grubo za późno. Takie filmy należało kompilować, kiedy dzisiejsza ŚWIATOWA RADA STARCÓW liczyła sobie -naście lat.
Jak zawsze, kiedy mamy nóż na gardle, jak diabeł z pudełka wyskakuje Mickiewiczowska mesjańska myśl ocalenia narodowego i tajemnica jego liczby 40 i 4
(patrz "Dziady" i improwizacja Kordiana)
Nie przypuszczaliśmy, że to nas spotka. /Właśnie/ rozważamy samounicestwienie.
Otóż żołnierze armii czerwonej jak i CZeKa w czasie wielkiego głodu ale i w całymp okresie istnienia Sowieckiego potwora tłumili bunty oraz powstania z niezwykłą gorliwością oraz bezwzględną brutalnością. Zapewne dlatego iż byli gorąco przekonywani o wrogach ludu, o kontr rewolucji lub szpiegach Polskich ,Niemieckich i amerykańskich. Podawano im wówczas do głów brutalność i bezwzględność wrogów , którzy to bez najmniejszej litości mordują , gwałcą i głodzą poczciwy naród radziecki. .................. Tak działa kłamstwo i strach ! - Ten oto wątek chciałem rozwinąć .
Rozar, strach nakręca, a co do kłamstwa, ma krótkie nogi, ale jak to słyszałam, że zanim prawda dotrze, to kłamstwo okrąży świat kilka razy dookoła. Mam nadzieję, że przeczytamy Twój tekst na te i podobne tematy.