Autor | |
Gatunek | filozofia |
Forma | proza |
Data dodania | 2023-07-03 |
Poprawność językowa | - brak ocen - |
Poziom literacki | - brak ocen - |
Wyświetleń | 336 |
Obraz z więzienia z 2027 roku – Białystok.
O ścianę siedzi oparty stary dziad Roznar Dużochamski z Piątej Brygady Kibolskiej. W celi jest ciasno, panuje półmrok.
Zapraszam was byśmy tam weszli i przeprowadzili krótką hipotetyczną rozmowę. Myślę że można przewidzieć w jakimś tam procencie, co owy szlachetny partyzant może powiedzieć. Dzięki takiej retrospekcji możemy dowiedzieć się, co ludzie ułomni myślą na temat współczesnych zdarzeń
Myślę, że to możliwe i że ja potrafię, choć w przybliżeniu określić potencjalne odpowiedzi….-, bo miałem okazję poznać ludzi z tego portalu i poczuć łagodność w śpiewnej mowie oraz konkret w myśli ….. jak i dosadne słownictwo a zarazem celne w PUNKT !
A więc zaczynamy
, - Wiciu wiesz że w 1996 roku Polka dostała nagrodę Nobla .
- A to pięknie, a co ona takiego napisała?
- Raczej same wiersze, trochę sentymentalne, ale za to dość sprawne i z dobrze dobranym słownictwem. Jednak wcześniej pisała wiesze pochwalne dla kruchty i namawiała by mordować inteligentnych i myślących swobodnie. A później poparła niejakiego Debilskiego z Żoliboża; niby z Polak, a walnięty jak ruski kacap.
- No nie może być, w głowie nie mieści się, że tak będzie
- Jednak to prawda
- To albo jeszcze Moskwa rządzi? ….. A ona to nie jakaś Roznarówka od Putina?
- Niestety Polska już niby jest wolna, a dyktaturka idzie, dławienie wolnej myśli i kruchtowe średniowiecze a ona to Polka.
- Łoj cyganisz mnie chyba, bo nie może być, by jakieś ostatnie skur....ństwo Nobla dostać mogło.
- Nestety to prawda
- Nie może to być, no nie może to być
Zawsze do upadku.