Autor | |
Gatunek | horror / thriller |
Forma | artykuł / esej |
Data dodania | 2024-01-10 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 375 |
„Trzynastego grudnia
roku pamiętnego
wykluła się wrona -
- - - - - - - - - - - - - - - - -
(tym razem)
z jaja tęczowego”
Nie, nigdy nie byłam admiratorką obecnej Konstytucji, co nie znaczy, że jej postanowień nie akceptowałam, ale żeby z nią [Konstytucją] tak oraz w ten sposób?
Hej, spuchły na facjacie mój dawny idolu, włóczęgo w brzmieniu własnego nazwiska! Czy nadal wbijasz na rozdęty kałdun T-shirt z widocznymi nań wersalikami OTUA? A gdzie dziadziuś sędzia Strzembosz A.? Pani M. Gersdorf o aparycji wodnego płaza, albo miła [niegdyś] blondyneczka RPO niejaka „orzecznik bezprawia menelskiego”, czyli omdusmanka Jewusia Ł.?
Czy artycha zębata Jandzia już otrząsnęła się po defekacji na jej pusty, głową nazywany wyszczerbiony garnek?
A na PubliXo radocha. Wiadomo. Pałkownictwo z autorem bestsellerów sprzedawanych w okolicy chińskiej srajtaśmy, plastikowych klapek i pseudo zepterowskich garnców kwiczą niczym zarzynane nierogate [ulubiona fauna portalowych quasi kuzyniaków] przy jednoczesnym piskliwym dziamganiu przyspawanej do laptopa i podającej się za literatkę oświeconej rusycystki o domniemanej ksywie „biełka”, „striełka”, „ptica” etc., natomiast tzw. Legion cały czas udaje demona, choć demony w takim jak on towarzystwie nie gustują. Zwłaszcza urodzeni Boruty czy inne Rokity Widackie.
I tu mimo woli przypomina mi się dawny, bo sprzed 1970 roku zapisany na bibliotecznym rewersie wierszyk o treści następującej:
Jedzie Józek, jedzie
na czerwonych kółkach:
siedzi na nim Breżniew
ciągnie go Gomułka.
Ciągnij Wiesiu, ciągnij
aż ci spuchną jaja.
I tak nie doczekasz
do 1 Maja.
Przepowiednia się wtedy spełniła, więc może i teraz po kosmetyce powyższej rymowanki:
Jedzie Donek, jedzie
na tęczowych kółkach:
siedzi na nim Weber
popycha Urszulka.
Ciągnij Dońciu, ciągnij
aż ci spuchną jaja
może nie dotrwasz
do Trzeciego Maja...
stanie się podobnie?
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
"Legion cały czas udaje demona" - boski jest ten tekst. Bardzo mi się podoba. O, Jezu, jakież to pyszne zdanie.
Tak, cały czas udaje. W dodatku specjalnie w nocy tu siedzę, żeby się dodatkowo uwiarygodnić.
Ta przyspawana do laptopa oświecona rusycystka - też boskie. I autor bestslererów czy jakim im tam, koło chińskiej srajtaśmy, hahaha. Ja, pierdolę, jakie teksty.
Ależ towarzystwo na tym Publixo. Każdy siedzi z kupą na głowie zrobioną przez Befanę i z godnością wkleja, i wkleja. Ja, pierdolę.... Zajebiście.
oceny: bezbłędne / znakomite
https://www.facebook.com/share/r/RkgWChMgee1AAzEc/
- kto jeszcze się cieszy?
oceny: bezbłędne / znakomite
Ponoć mamy takich duchownych na jakich zasługujemy, więc może z politykami jest tak samo?
Święty Paweł pisze, że władza pochodzi od Boga i należy się jej posłuszeństwo i szacunek.
Ciekawe czy brał wtedy po uwagę tylko właścicieli niewolników? Bo skoro ich to raczej wszystkich w przyszłości.