Przejdź do komentarzyŻyję w głupich babskich czasach- pod psem
Tekst 193 z 192 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2024-07-01
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń78

Żyję w głupich babskich czasach- pod psem



W czasach obrzydliwej promocji aborcji oraz wymownej ciszy np. na temat brudnego handlu narządami, przychodzi mi wysłuchiwać albo oglądać posty jak to jeden z drugim nawiedzony babsztyl  namawia mnie by pomagać psom …. O zgrozo. Psom , którym notabene nigdy nie było tak dobrze jak teraz –……. w czasach np.  mordowania dzieci w Gazie – O zgrozo! A one o psiej doli?!


Zdarza mi się tez słuchać, głównie kobiet ( którym o dziwo ktoś daje czas antenowy), które to ze zdumiewającą pewnością siebie plotą bzdury o dwutlenku węgla, ociepleniu klimatu i winie człowieka – podpierając się stwierdzeniem, że jest wiele ,,naukowych opracowań,, …… Bzdury totalne, bo nie ma takich opracowań, a jak są to mają charakter poszlakowy i wówczas nie są naukowe - tylko pseudonaukowe.NIE MA POLEMIKI , NIE MA ANALIZ , NIE MA DOKUMENTÓW W JEZYKU POLSKIM DO KTÓRYCH BY SIĘ MOŻNA ODNIEŚĆ !!!– nic kur.a nie ma ! Sprawdzałem!

A  jedna z drugą, jak mantra powtarzają pierdoły o opracowaniach naukowych. Tłumaczę to zaskakujące zjawisko tylko przekupstwem lub intelektualnym skrzywieniem – innej możliwości póki co nie widzę .


Wspomnieć należy też o dziewczęciach , którym to się wydaje – zresztą zgodnie z słusznym światowym trendem, że mają jakąś pośrednią płeć – i to dziewczę do mnie śmie przemawiać w TV …. Czuję jednak że ten trend umysłowych zawirowań - to sprawa rozwojowa, bo coraz bardziej otwarta na dzieci i zwierzęta …. O zgrozo!


Znamienną postawą godną Himalajów głupoty jest też tendencja by wspierać czarnych imigrantów – pomijając całe stosy argumentów przestrzegających przed tym. Poruszająca jest, ostatnio głośna sprawa śmierci syna jednej z tych skrzywionych  aktywistek (polskiego pochodzenia) . Przerażające ! Współczuję jej, lecz nie wiem, co bym jej zrobił na miejscu ojca tego chłopaka …


Wspomnieć należy jeszcze sprawę pandemii – i udział kobiet w fałszowaniu rzeczywistości, choć przewaga płci żeńskiej wydaje się tu nieoczywista. Byłem jednak świadkiem jak młode kobiety w przerażająco wysokim procencie pchały się szczepić, pamiętam jak młoda lekarka plotła prawdziwe bzdury na temat potrzeby szczepienia się , przypomnieć należy też znana aktorkę która to niby bez kolejki wepchała się zaszczepić ( bez wątpienia zaaranżowane propagandowo zdarzenie ) ….. . Sprawa pandemii pokazuje jasno i dobitnie jak społeczeństwo jest łatwo sterowalne.

Smutne to - i o zgrozo!


Oczywiście wspomniane tu przypadki dotyczą też i mężczyzn jednak chyba w mniejszym stopniu. Oznajmiam też że nie wierzę by te młode panie były z natury złe, lub że deklaracje przez nie wygłaszane były emanacją ich świadomości – nie!

Kobiety są bardziej wrażliwe na manipulację i łatwiejszy wydaje się klucz do ich umysłów ……

Dawniej u kobiet, zapewne i często dziś, widoczna jest powściągliwość w wypowiadaniu się …… Dobra postawa – zalecana nie tylko kobietom, ale im to dedykuję na dziś.


Ps. Zapomniałem jeszcze o jednych nawiedzonych nieco starszych kobietach – ,,kodziarach” – to te które , fukają jadem na Kaczyńskiego. Nie żebym go bronił – też mi się nie podoba – ale ilość bzdur powtarzanych przez te kobiety zwala z nóg .


Życzę powściągliwości……. a tym Paniom co dostrzegają ten dylemat życzę odwagi w wypowiadaniu oraz siły perswazji.


Wspomnieć należy o chlubnym wyjątku a mianowicie posłankach lub euro-posłankach Konfederacji, które to z całkowitą lekkością wgniatają w ziemię swym damskich i męskich oponentów – pokazując tu ogromna przepaść poziomów . Co prawda przeciwnicy nie są specjalnie wymagający ( wszyscy od lewicy- lewicy poprzez Tuski , Chołownię po prawicową lewicę )   są dosłownie wdeptywani w ziemię, ukazując swą słabość argumentów , słabość moralną , słabość patriotyczną – obrzydliwą zależność od tej lub tamtej agentury.


Jest nadzieja !


  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Psia dola porzuconych /bezpańskich/ psów w sposób oczy/wisty przekłada się na liczbę pogryzień L U D Z I

a rocznie jest to skala blisko 4,7

m i l i o n ó w

dzieci i dorosłych

Jeżeli nie widzisz tych OCZYwistych powiązań, transmisji i przekładni, nie zabieraj w tej sprawie głosu
avatar
Podobnie z całą resztą tej seksistowskiej retoryki. Jaki jest ziemski /w tym nasz, polski/ klimat, jaki jest handel ludźmi i ich organami, jaki jest o. Rydzyk, jacy są uchodźcy i szczepienia, jaki prezes i jaka baba et cetera, et cetera,

k a ż d y /nie tylko toruński/ koń wie.

KTO NIE WIDZI
PRZYCZYN I ICH SKUTKÓW,
NIECH NIE ZABIERA GŁOSU
avatar
Jedna z tych "gupich bab", królowa-regentka Palmyry, władająca kilkoma językami, światła i mądra Zenobia (lata panowania 267 - 272) powiedziała:

Jesteś cesarzem /tylko dlatego/, że zwyciężasz *)

........................

*) kto nie zrozumiał /w tłumaczeniu na nasze/

jeżeli zamiast racjonalnych argumentów używasz przemocy, to jaki z ciebie cesarz??
avatar
Ja zazwyczaj przegrywam - wołając na wietrze :-)

Współczesne porzucanie psa ma inne podłoże niż wcześniej wałęsająca się po miastach psy. Obecnie to ludzie właśnie na tej modnej fali miłości do zwierząt adoptują, kupują je i na początku kochają. - a potem życie ich przerasta .
No i nie wiem , nie słyszałem o pogryzieniach poza tymi rasami walecznymi .... Dla mnie to nowość - nawet nie widzę nigdzie psów na luzie .
Ponadto przypuszczam że pies porzucony i wałęsający się nie ma tak źle a nawet lepiej bo taka jest jego natura - a i głodu też nie zazna , zimna się zazwyczaj nie boi itp.
avatar
Uważam że o. Rydzyk jest to najbardziej zhejtowana osoba w Polsce w czym ogromną role odegrała Gazeta Wyborcza drukując od samego powstania R. Maryia paszkwile po kilka tygodniowo a bywało że dochodzili do dziesięciu. W rezultacie Polacy nienawidzą tego człowieka nie mając pojęcia dlaczego !!! Staniław Michalkiewicz nazwał Wyborczą - Żydowską gazetą dla Polaków - co wszystko tłumaczy.
avatar
Oczywiście są kobiety ( w dziedzinie politologii oraz ogólnej świadomości) które bija na głowę nie tylko swe koleżanki ale i mężczyzn jednak to wyjątki . Patrzymy na takie kobiety z nadzieją jakby ich moc sprawcza była rzeczywiście większa słynna Margaret Taczer . No i nasze sławne kobiety z konfederacji .

Ponadto : - Jestem kupcem , handlowcem sam z siebie przemytnikiem ale i gospodarzem - znam się na kłamstwie, wiem jak sie urabia ludzi. ITP. Mam prawo mówić ..... mam taki obowiązek . Mam odpowiedzialność za innych.
© 2010-2016 by Creative Media
×