Przejdź do komentarzyDaj mi trochę prawdy
Tekst 1 z 1 ze zbioru: Świadomość istnienia cierpienia
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2024-10-19
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń28

`Daj mi trochę prawdy`


Jestem chory i potwornie zmęczony od słuchania rzeczy od tępych, krótkowzrocznych, prymitywnie myślących hipokrytów, którzy w tłumie wyróżniają się tylko tym, że wiedzą niewiele.


Bo wszystko, czego chcę, to prawda, daj mi trochę prawdy.


Jestem chory aż do śmierci od czytania rzeczy autorstwa psychopatycznych, neurotycznych, upartych polityków.


Bo wszystko, czego chcę, to prawda, daj mi trochę prawdy.


Nie chcę żadnych krótkowłosych, żółtobrzuchych synów i fanatyków Kaczyńskiego, którzy za nim idą jak owieczki bez swojego pasterza.


Moja matka mocno mnie namydliła swoją głupotą i upartością.


Bo wszyscy chcą tylko pieniądze na narkotyki.


Bo wszyscy chcą tylko pieniądze za nic.


Jestem chory aż do śmierci od oglądania rzeczy od nieskromnych, zarozumiałych, małych szowinistów mamusi.


Bo wszystko, czego chcę, to prawda, daj mi trochę prawdy.


Jestem chory aż do śmierci od oglądania scen z schizofrenicznymi, egocentrycznymi, paranoicznymi baletnicami i prima-donnami, które wysysają mój umysł.


Bo wszystko, czego chcę, to prawda, daj mi trochę prawdy.


Jestem chory aż do śmierci od patrzenia na puste, tępe, żyjące we własnym wyimaginowanym świecie panienki, które bez przerwy stroją się tylko przed lustrem i które nie mają żadnej wiedzy o świecie, życiu i ludziach.


Jestem chory aż do śmierci od patrzenia na obleśnych, sprośnych, zarozumiałych facetów, którzy myślą tylko kutasem, spermę mają w mózgu i walą konia patrząc na zdjęcia Pameli Anderson.


Czuję śmierć, gdy patrzę na tych wszystkich bezwartościowych ludzi bez marzeń, celów w życiu.


Czuję śmierć, gdy patrzę na tych wszystkich nędzników, którzy dbają tylko o własny ogródek.


Osobiście czuję śmierć, gdy czytam serwisy piłkarskie, które podają informacje wyssane z palca, niemające nic wspólnego z piłką nożną.


Jedynym sposobem na zignorowanie tępych, krótkowzrocznych, prymitywnie myślących hipokrytów jest zachowanie całkowitego milczenia. (oni nigdy się nie zmienią!)


Bo wszystko, czego chcę, to prawda, daj mi trochę prawdy.


(prawda o ludziach)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×