Przejdź do komentarzyO Franku i kandydatach PiS
Tekst 70 z 85 ze zbioru: Limeryki z ostatniej chwili
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2024-11-14
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń94

O Franku i kandydatach PiS


Obwieścił Franek w mieście Opatów,

że poszukuje PiS kandydatów

na prezydenta kraju,

aby go wybrać w maju.

W zasobach mają kilku frustratów.

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Znajdą, znajdą, nawet dyplomowanych, prosto po Collegium Tumanum...
Tylko dziwne, że jakoś na ochotnikach im zbywa. Prezes jednak kogoś wyznaczy i ten będzie musiał... kandydować.
avatar
Hardy, bardzo dziękuję. Ostatnio wśród kandydatów przewija się Tarczyński, który terminował przy Trumpie.
avatar
Czarnek. Mentalne chamstwo z tytułem naukowym, zawsze pod krawatem, do tego "body language" wypełniający brak argumentów oraz przewaga decybeli nad interlokutorem. "Nieważne, co mówi, ale jak mówi". W sam raz dla zdyscyplinowanego, pisowskiego elektoratu.
avatar
Leo, bardzo dziękuję. W pełni podzielam Twoją opinię o tym podsieradzkim (pochodzi spod Sieradza) ćwierćinteligencie.
avatar
Nasz naród ma wielu wybitnych, wielkich - nadal wśród nas żyjących - zasłużonych Polaków. Ludzi kompetentnych, prawdziwych patriotów, sercem oddanych wszystkim rodakom, odznaczonych np. "Orderem Orła Białego", ale... w swoich wszystkich parlamentarnych i prezydenckich wyborach nadal kitłasimy się w jakimś przeklętym kręgu jednych partyjniaków, drugich partyjniaków i jeszcze innych partyjniaków... Od czego, zdawało się, skutecznie uciekliśmy już trzy dekady temu!
avatar
Belino, bardzo dziękuję i pozdrawiam.
© 2010-2016 by Creative Media
×