Tekst 140 z 250 ze zbioru: Znak czasu
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2017-01-16 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 2363 |
Czas na drwinę
Bo od dawna kroczymy
Od wstydu do wstydu
Nic dziwnego wszak z klatki
Uciekliśmy przypadkiem
Przychodzi pogodzić się
Z własną mizerią a nawet z prawdą
Czas przypominać szyderstwa
Przełknąć dziecięcą naiwność
Byście mogli chodzić prosto
Na dwóch nogach
Jako ludzie światli
A nie tylko wykształceni
Dla mnie to obraz po bitwie
Złorzeczę i szarpię za rękę
Garbię z nieszczęścia
Które nas dotyka
Wiersz jest pobudką dla współczesnych autsajderów .
Dla Adama i Ewy wygnanych ze świata rozumu.
Dla tych co wpadli w ręce propagandy a ich wiedza i niezależne myślenie zostało skarżone kłamstwem .
Nie ma innej przyzwoitej drogi – pozostaje tylko nonsens i śmieszność .
Wszystko to jest jednak symptomem głębszego problemu. Bo to gówno działa. Wyborcy PiS jedzą tego rodzaju „wypieki” i wierzą, że to smaczne, pożywne, dostarcza witamin, minerałów i wszelkich składników dobrze zbilansowanej diety informacyjnej. A jest symptomem całkowitego rozkładu naszej sceny politycznej i publicystycznej. Działa ona na zasadzie: wskazujemy wroga, a potem wspólnie rzucamy w niego, czym kto ma pod ręką. Tak wyglądała już od jakiegoś czasu duża część publicystyki „mediów niepokornych”, tak wygląda dziś TVP."
Poniższą dyskusję uznaję za bezprzedmiotową. Wiersz - moim skromnym zdaniem - trzeba nieco uszlachetnić, by już później oraz bez nadmiernych emocji przedyskutować jego [wiersza] przesłanie :)
Przypominam że krytyka…….. sprowadziła niemiecką lewacką młodzież która pobiła wielu uczestników marszu niepodległości oraz osoby w strojach historycznych.
http://niezalezna.pl/18819-marsz-niepodleglosci-zatrzymano-92-niemcow
Przypominam też że osoba która udawała pobitą ( słynne nagranie ) to też jest z krytyki politycznej.
Działacze K.P. dostają intratne stanowiska w urzędach unijnych.
Czyli powołujesz się Marcinie na gówno i od gówna wyzywasz ?
To tak jakbyś powoływał się na Kreml i to ten z lat dwudziestych . Nawet Gebels nie miał tyle tupetu.
Film Pucz składa się z nagrań dokonanych głównie przez PO, Nowoczesną i KOD .
Nie ma tam komentarzy ani zmanipulowanych zestawień- z jakich spłynęły komentarze za czasów PO.
Chyba że zaprzeczasz oryginalności tych nagrań.
Polecam inne źródła informacji – tak dla równowagi i uczciwości. Ja zaglądam czasami do TVN-u.
Czas już na spokój i chłodną refleksję .
oceny: bezbłędne / znakomite
Moc uniwersalnej przepowiedni ma jedna myśl: do klatki możemy zawsze wrócić.
Obecna PiS-owska propaganda to nic innego jak odtruwanie organizmu po gangrenie .