Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | artykuł / esej |
Data dodania | 2017-02-06 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1856 |
Jakby ludzie zareagowali dzisiaj na wystąpienie Jezusa ? Hierarchia kościelna skwitowałaby to uśmieszkiem, faryzeusze występowaliby przeciw niemu w prasie, uczeni w piśmie żądaliby żeby sobór kościelny ukarał go za herezję, saduceusze traktowaliby go jako niewykształconego prostaka, a świecka władza doprowadziłaby go do milczenia w sposób bardziej skuteczny niż ukrzyżowanie. Sam rozgłos jest zabójczy. Istnieją podstawy do spodziewania się , że Jezus nie powróci. Trudno się dziwić takiemu stanowisku , bo co by Jezus powiedział o duchowej apatii chrześcijaństwa, materialistycznej chciwości, niemoralności i wojnach ?Co by powiedział o przywódcach religijnych , którzy przyłączyli się do polityków i wysławiają ,,boginię pokoju`` ONZ zamiast Królestwa Bożego ?
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bardzo dobre / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
A serce jest narzędziem zbrodni.
To prawda, że w prozie portal automatycznie wyrównuje lewy margines, kiedy chcielibyśmy na początku kolejnych akapitów robić wcięcia. Ale portal nie generuje braku spacji lub ich nadmiaru, ani też nie wprowadza błędów interpunkcyjnych oraz ortograficznych, jak to już kiedyś sugerowała owa uczestniczka. To nie portal jest niedouczony, a najprawdopodobniej konkretne osoby, chociaż niektórzy żadną miarą nie chcą przyjąć tego do wiadomości.
oceny: dobre / dobre