Autor | |
Gatunek | satyra / groteska |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2018-01-03 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 2796 |
Pokłoń się przed kibolem
Docencie cherlawy
Mizerny i słaby
Wykształcony nieuku
Okaleczona przez system m..rnoto
Choć tyś jego podporą
Jako ludność folwarczna
Co w pysku jedynie
Po cichu odważna
Wierszyk nie ma personalnego podtekstu a jest jedynie satyrą na ,,wyksztauciuchów` - docentów z PRL.
Przypominam, że to kibice jako pierwsi postawili się skorumpowanej i oskarżanej o agenturalność ekipie Donalda Tuska.
Wielu dopiero teraz zaczyna rozumieć skalę patologii tamtej władzy .
Co oznacza ni mniej, ni więcej że wewnętrzna duma i godność jest fundamentem wolności.jak i świadomości.
To właśnie kibice jak wspominał pewien ważny generał będą bronić ojczyzny. Niestety niedługo potem został zamordowany - oficjalnie popełnił samobójstwo .
O krakowskich personalnych rozgrywkach w środowisku działaczy, piłkarzy, kiboli, niektórych oficjalnych wypowiedziach w rodzaju „francowaci sędziowie wszyscy trzej z Cracovii k…, zaprowadzają znowu porządki żydowskie” i więcej, można poczytać po otwarciu linku. http://historiawisly.pl/wiki/index.php?title=Okupacyjne_Mistrzostwa_Krakowa
Wszystkim można coś zarzucić .Ale fakty pozostają faktami. ,,Donald matol. twój rząd obala kibole"
Tak było .
Ciekawi mnie, jakiej barwy koszule przeważają w Twej garderobie
Felicjano nic nie zrozumiałaś .
Więc pytanie pomocnicze
-kto w czasie przemian miał największy wpływ na świadomość polityczno-historyczną młodych ludzi ?
Przypominam o oprawach na stadionach po których świadomość Polakom zaczęła powracać .
Facebook - był nośnikiem jako niezależne niezależne źródło .
Obecnym władzom podsuwam pomysł, by kibolami obsadzić wszelkie możliwe władze samorządowe.
oceny: bezbłędne / bardzo dobre
TĄ NIEPOKORNOŚĆ NA KTÓRĄ INNYCH NIE BYŁO STAĆ !!!
Patriotyzm Twych kiboli, to radykalny nacjonalizm, jak i Twoje poglądy.
Pod płaszczykiem starych czasów przemycasz kibolską pogardę i pochwałę miernoty.
Pluj na docentów i profesorów, ekspertów. Tylko bądź tak miły i zacznij od tych od "zamachu smoleńskiego"
Felicjano nasz spór ma sens, jeśli nie teraz to za jakiś czas obecna analiza może być analogią by coś drgnęło w stanowiskach.
By być uczciwym a ocenie innych należy być bezwzględnie posłusznym faktom. Przy przywracaniu świadomości oraz godności Polakom niezbite zasługi mają kibice - to FAKT. Twoje stanowisko wynika ze stereotypu jaki Ci wpojono. Nie lubisz kibiców i dlatego nie możesz pogodzić się z odmienną tezą . A co do pr. doc. itp. to komuna wyprodukowała nie tylko pseudo inteligenta ale nowego człowieka nazwanego swego czasu homo-sowietikus.
Nie TVP ani Wyborcza. Po prawdzie bliżej mi do kibiców Legii, bo pełno ich na osiedlu. Dominuje choroba legionistów w przeciwieństwie do tej zza oceanu objawiająca się nie sraczką, ale głuchotą.
Dezinformacja i propaganda mają już swoją historię i to właśnie faszyści a w szczególności komuniści wypracowali niezwykłą skuteczność.
Taka dezinformacją jest bez wątpienia szkalowanie na różne sposoby narodu Polskiego. I ta niższość została już wypracowana - to poczucie bycia gorszym . A w rzeczywistości to Polacy mogą być dumni jak inny naród Europy - jesteśmy my i długo nic. Taki jest bilans po II wojnie światowej. A epizody które podajesz magą mieć swój cel. Pomniejszanie wartości Polaków jako narodu było i jest akcją zorganizowaną i prowadzoną już od wielu lat. Ostatnie ujawnianie fundacji Sorosa potwierdza kierunek tej polityki. Tu można nawet rzucać nazwiskami.Itp.itp. A teraz oceń kto bardziej wyważonych opinii udziela .
Wsiąść do samolotu byle jakiego i ściskać w dłoni... zawleczkę granatu?
No, no... ale się odkryłeś :)
Może wiesz coś na ten temat?
Aż po samą ziemię -
W szkołach dwójki-ś łapał,
Bity równo w ciemię.
Do docenta pięty
Nie dorośniesz wcale,
Choćbyś grzbiet naprężał
W Spale czy nie w Spale.
W Y K S Z T A Ł C I U C H Y
"Pokłoń się, D O C E N C I E!",
ale edytor wiedział lepiej i wstawił co innego.
Tekst społecznie szkodliwy, promujący nieuctwo i lekceważenie powszechnie szanowantch autorytetów
Szczepienia pokazały że właśnie nie wyksztalcenie stanowi o świadomości.
Tu pozdrawiam czytelników Gazety Wyborczej :-)