Tekst 75 z 101 ze zbioru: Pół żartem, pół serio
Autor | |
Gatunek | filozofia |
Forma | proza |
Data dodania | 2020-12-27 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 960 |
Warto dbać o higienę psychiczną
Co się odwlecze, to nie uciecze? Możliwe. Są jednak sprawy, których mimo wewnętrznych oporów czy lęków — odwlekać się nie powinno. Są też takie, których — nie ma potrzeby odwlekać. Można je załatwić od razu. Ten, kto dba o higienę psychiczną, tak właśnie postępuje... Lubi swój umysł czyścić na bieżąco i z uśmiechem żyć do przodu.
oceny: bezbłędne / znakomite
Jako naród zatwardziałych brudasów z najmniejszym rocznym zużyciem mydła wleczemy się w ogonie Europy.
I nie jest to bynajmniej wina Polaków, a tego, że ogromna większość ludzi NA TEJ UNIJNEJ ZIELONEJ WYSPIE NIEUSTANNYCH SUKCESÓW nadal żyje - jak za cara Grocha - w skandalicznych warunkach mieszkaniowych: bez kanalizacji, bez centralnego ogrzewania, bez gorącej wody, bez łazienki i ze sraczem (bo jak inaczej to nazwać?!) pod chmurką.
Coś tu zmyślam?? Nie! Zapraszam do obejrzenia choćby kilka pierwszych lepszych dokumentów z udziałem kochanej Kasi Dowbor pt. "Nasz nowy dom"
W 3. tysiącleciu po Chrystusie, 30 lat po transformacji, 15 lat po wejściu do UE!
Hańba!
Spasłym z roku na rok coraz bardziej purpuratom pozwolono na przesadne, w wielu przypadkach niesłuszne wzbogacanie się, a biednym Polakom... tylko tego widok? Wystarczy zobaczyć jak żyje np. emerytowany „bardzo bogobojny” arcybiskup Sławoj Leszek Głódź, który ma w Bobrówce na Podlasiu posiadłość wartą miliony.
To jest dopiero hańba!