Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2021-03-16 |
Poprawność językowa | - brak ocen - |
Poziom literacki | - brak ocen - |
Wyświetleń | 1126 |
Nie ma jarmarków
Gdzie konie zboże i pieniądz
Gdzie cygan zmyślnie oszukał
Gdzie wozy kłonice i szleje
A myśleć ludzie musieli
I baczyć co wkoło się dzieje
Jak kupić i sprzedać
Bo bieda i nędza
Czeka tuż obok
Tam dzieci i pole
Zasiewy i zbiory
I nie daj Boże
Potknąć i upaść
Zachorować lub dać się oszukać
Bo służba u obcych
Za chleb i odzienie jedynie
Myśleć było trzeba
W cenie opinia
Co ludzie mówili
Szacunek a z nim zaufanie i przywileje
Ważna była droga człowieka
Podła czy uczciwa
Teraz gdy koni już nie ma
A dzień codzienny bez zmagań
Ta struna czujności
Co być napięta powinna
Teraz jest luźna a nawet klapnięta
Dlatego tak łatwo ludzi oszukać
Przestraszyć i wmówić
Na przykład epidemię
Ktorej po porostu nie ma
Lub wielką potrzebę szczepienia
Myślec jak dawniej wam trzeba
Nie ufać i wątpić
Myśleć samodzielnie
zaszczep się fajzerem
lub wybierz dżonsona
nie zaliczysz zgona
polecam zeneka
wieczne szczęście czeka
weź wszystkie koniecznie
będziesz żył wiecznie
Ale czy to epidemia czy bardziej zjadliwa grypa sezonowa.
Kiedy zaczyn a się epidemia ?
Bo np w 2003 roku była grypa jelitowa która pochłonęła nawet 200 tys ludzi .
Ale na co nam dzisiaj jakaś głupia profilaktyka??
Ile milionów złotych kosztuje dzisiaj nas każdy dzień sparaliżowania gospodarki i leczenia chorych z covid-19??
Nie pamiętam n i k o g o, kto z nich zachorowałby na gruźlicę.
W N I O S E K
Mniej tego dookoła jarmarku a więcej szczepień!!
(patrz nagłówek)
Jest to kolejna wersja faszystowskiej bolszewii, ukrywającej się pod atrapą demokracji i wszechobecnej propagandy, która pod przykrywką covid1984 przeprowadza globalną operację mającą jej dać już tym razem całkowitą władzę nad nami i światem.
Oszołomione owce i barany są przekonane, iż dzieje się to w trosce o ich dobro.
Psycho-inżynieria dba, aby utrzymywać globalne stado w stanie strachu i psychozy, bo wtedy można tym stadem o wiele łatwiej manipulować i powodować, że szaleńcze projekty tych psycholi będą akceptowane i uznawane za coś normalnego.
Znaleźli już na to frazę - Nowa Normalność.
Pod pretekstem ochrony naszego zdrowia wprowadzają terror sanitarny, którego jedynym celem jest zamach na naszą wolność, zniszczenie klasy średniej niczym kułaków w ZSRR i poddanie nas całkowitej kontroli. W ich rękach są media a politycy są ich posłusznymi marionetkami globalistycznej kliki.
Chcę przypomnieć tym jeszcze nie do końca zaczadzonym, że najbardziej upiorne projekty inżynierii społecznej jakimi były państwo marksizmu czyli ZSRR jak i jego lustrzane odbicie hitlerowskie Niemcy mieli rzesze swoich naukowych "ekspertów" popierających ten zbrodniczy obłęd. Jednak nawet z tymi "expertami" nie dali by rady gdyby nie poparcie rzesz zwykłych ludzi zaczadzanych systematycznie tymi obłędnymi wizjami i propagandą.
Kiedy zaczyna się epidemia ?
W naszym rozumieniu - to może jedna osoba na dziesięciu ?
A może 1 na sto lub jedna na tysiąc ?
A może jedna na 10 tys .
Ale w tym wypadku mamy jakiś ułamek promila - (co tez jest niepewne). Za to masę osób zmarło ponad normę z powodu lokowana.
W definicji jest też że epidemia to masowe zachorowania ponad normę .
Póki nie dotyka kogoś z najbliższych...zmieniłam zdanie Rozarze. Jestem właśnie po pierwszej dawce szczepionki. Co ma mi zaszkodzić to i tak zaszkodzi, a ja chcę polecieć do Polski i przytulić córkę i wnuka. Choćby po to...Serdeczności :)
Dla mnie wyjątkowo nikczemne .
Sporo młodych bez chorób współistniejących... No i nie jest wesoło. Ja sama mam za uszami obawę, że i mnie trafi któregoś dnia, bo miałam i mam kontakt ze wszystkimi w pracy i z gośćmi z zewnątrz, bez możliwości izolowania się.
W mojej pracy nikt już nie żartuje z covid. W prywatnym otoczeniu też coraz więcej chorych i coraz więcej młodych przechodzących ciężko, z koniecznością szpitala,tlenu, czy osocza ozdrowieńców.
Oby w szpitalach nie zabrakło łóżek.
Nasze postrzeganie ma wyjątkowo nieadekwatny wymiar .Czyli pojedyncze przypadki decydują o naszym stosunku do zjawiska .
Ale jeżeli zaczniemy liczyć oraz profesjonalnie analizować wyjdą nam bzdury i dezinformacja.
Gdybym zapytał Ciebie powiedzmy pięć lat temu kiedy zaczyna się epidemia ? Jeden zmarły na pięć osób ? A może jeden na dziesięć ? A może jeden na sto lub tysiąc. No to bys odpowiedziała że no jeden na dziesięciu lub na sto - MAX ! Ale statystyka mówi wyraźnie że umierają osoby które miały umrzeć oraz niespodziewane przypadki ,których jest mikro mało.
Przestraszyli Cię i masę innych ludzi .
Prosze odpowiedzieć na pytanie - kiedy zaczyna się epidemia ? No kiedy ? Takie rozważania pomagają przekonać się że zostało się oszukanym . Pozdro .
Otóż sezon wakacyjny trwa, a naszą pewność, że z paszportem covidowym nie utkniemy na kwarantannie, można wrzucić między bajki. przykładem dwójka Polaków z paszportem covidowym na Cyprze https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/jak-turysci-z-polski-utkneli-na-cyprze-po-tescie-na-koronawirusa-list-do-redakcji/gbpwt27,07640b54
Chciałam zwrócić uwagę, że w czasie kwarantanny nie można zamówić tańszych noclegów tylko takie, które są przewidziane prawem.