Przejdź do komentarzyWalka o młodzież
Tekst 105 z 105 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2024-08-02
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń263

Walka o młodzież


Ten tytuł już sam w sobie wiele mówi.

Należy przyjąć z samego założenia, że taka walka jest, bo jest oczywisty sens ideologiczny, by też taką walkę toczyć.

A więc od początku – mamy patriotyczny skauting, harcerstwo pod szczytnymi hasłami Boga i honoru z ojczyzną itp.

Dalej - junaki komunistyczne, Hitlerjugend itp.

Ale najciekawsze jest po II wojnie światowej – w Polsce

Powstają wszelakie organizacje młodzieżowe oczywiście socjalistyczne: wiejskie, miejskie, robotnicze itp. , którym urabianie dzieci idzie nawet sprawnie, co widać po dziś dzień w mentalności wielu Polaków.

Ale zjawia się prawdziwy rycerz i odbiera nasze dzieci czerwonej zarazie.  To Franciszek Blachnicki – wspaniały organizator i postać charyzmatyczna. Zakłada tak zwane Oazy młodzieżowe, promuje ruch pielgrzymkowy itp Za co później jednak zostanie zamordowany.- Papieżem zostaje Polak, – który jeszcze bardziej wzmaga niezależne myślenie.  Młodzież faktycznie wówczas odsuwa się od władzy a wręcz nią pogardza.


Jednak komuna nie śpi i już kształci nowych pastuchów dla młodzieżowego stada.

Na festiwalu w Jarocinie – bardzo niezależnym a wręcz wywrotowym zdobywają swe pierwsze szlify, - nowe autorytety –nowi agenci wpływu.

A oto, kogo tam władza wysyłała, by się szkolił w urabianiu młodych i zbuntowanych-, czyli najtrudniejszej młodzieży.

Jeży Owsiak

Kuba Wojewódzki

Krzysztof Ibisz

Chyba nikt nie ma wątpliwości, że byli tam zwyczajnie szkoleni – by zastąpić takich weteranów ubeckiego wpływu jak Wałęsa.


I trzeba przyznać, że komuna wygrała, Owsiak przejmuje młodzież poprzez kilka kolejnych projektów- sowicie sponsorowanych i organizowanych na zdumiewającą skalę.

Niezwykle droga jest walka o młodzież, – ale będzie się opłacać, bo wszelakie łajzy moralne, złodzieje i zdrajcy nie poczują już rzucanych kamieni w swą stronę ręką młodego zbuntowanego patrioty.

Tak, więc Owsiak wygrywa – odbiera młodzież kościołowi i pomału, choć konsekwentnie zaczyna ją indoktrynować lewicowo. W skrócie odsuwać ją od Boga honoru i Ojczyzny. Na  prelekcje na Woodstock przyjeżdża śmietanka lewicowa, czyli tak naprawdę agentura wpływu – od Merkel poprzez Komorowskiego po Tokarczuk.

Dodać należy, iż w Polsce są inne działania na froncie walki o młodzież – już któryś raz z kolei,- organizowane są wielkie koncerty w dniu pierwszego sierpnia czyli w rocznicę Powstania Warszawskiego. Zauważa to też Rafał Ziemkiewicz, co soczyście opisuje.

Ja też uważam, że koncert Taylor Swift nie jest przypadkowy.

Zatem zachodzi pytanie, – komu tak naprawdę przeszkadza prawidłowe wychowanie młodzieży w Polsce – wszak stara komunistyczna gwardia już nie ma do tego głowy,- popija teraz szampana w swych wystawnych willach.

A trzeba przyznać, że młodzież warszawska robi wrażenie i czuć moc podczas uroczystości i meczów.


Trudno mi powiedzieć kto to robi,kto trzyma władzę na świecie , kto tak skutecznie organizuje powszechną pandemię , komu tak rządy większości państw ulegają, kto tak szerzy zamęt klimatyczny – NIE WIEM – choć przypuszczam

I komu tak zależy by Polska młodzież była wychowywana lewicowo, czyli ni jak – czyli bez korzeni i cnót.





  Spis treści zbioru
Komentarze (23)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Cała prawda!
Dodałbym coś od siebie, lecz do betonu się nie mówi.
avatar
Dzieci SĄ WYCHOWYWANE /już w łonie matki/ przez rodziców i najbliższe otoczenie, i to o n i kształtują zręby ich postaw, hierarchię wartości, świat wierzeń etc.

Nie zrobi z matoła
ni króla, ni fioła,
żaden KUL ni Oxford,
żadna lepsza szkoła!
avatar
Młodzież całego świata /która "musi się wyszumieć"/ od tysiącleci próbuje się zerwać ze smyczy i zdystansować do spuścizny po swoich przodkach, "buntuje się" i szuka nowych autorytetów,

ALE

po okresie obowiązkowej "burzy i naporu"

Z A W S Z E

wraca do wzorców wyssanych z mlekiem matki.

W historii Ziemi żadne organizacje młodzieżowe PER SALDO tego oczywistego mechanizmu społecznego nie odwróciły
avatar
Mam też ten argument w głowie że w razie W - stana po właściwej stronie - niestety właśnie nie - część stanie po stronie Che Guevara- i będą zabijać ze świadomością że czynią dobrze. - Żeromski też wspomina o takiej postawie
avatar
Walka o młodzież, więc poniższe dotacje poszły na zbrojenia w postaci Centrum Ekologii Integralnej za 13 mln dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a 20 mln z rezerwy budżetowej na budynek konferencyjno-szkoleniowy Centrum Krucjaty Wyzwolenia Człowieka. I tak dalej, i temu podobne. Więcej szczegółów w linkach, ale to przecież niemieckie media szczekają na to, prawdziwie polskie.
https://oko.press/ruch-swiatlo-zycie-kowalczyk-morawiecki-krucjata-wyzwolenia-czlowieka
https://oko.press/ruch-swiatlo-zycie-kowalczyk-morawiecki-krucjata-wyzwolenia-czlowieka
avatar
A jeśli Rozar wierzysz, że gdyby nie było koncertów Taylor Swift, Metaliki, Owsiaka, Jarocina czy jeszcze innych źródeł zepsucia, to zagubiona młodzież tłumnie waliłaby na narodowo-katolickie spędy to... pozostań w tej wierze, bo wiara, jak to wiara, przyjmuje tezy bez dowodów.
avatar
Wspomniana przez Ciebie "śmietanka lewicowa, (...) – od Merkel poprzez Komorowskiego po Tokarczuk", jest do kawy dużo lepsza od prawdziwej śmietanki. Tylko trzeba uważać, żeby się nie oblać ze śmiechu.
avatar
Leo -
- polityka i forsa to norma ----PO ciągnie podobnie jak nie gorzej bo od obcych - w polityce kradną bo inaczej nie zasponsorują swych kampanii - kto gorszy tak naprawdę nie wiemy

- Tu chodzi o termin który często bywa pierwszego sierpnia - co do zepsucia - Owsiak mnie zepsuł dosłownie Ano właśnie dzięki programowi róbta co chceta uznałem że mogę odpuścić - i odpuściłem - sam jestem przykładem . wiem że chodzi o ogólne zepsucie - to jestem przekonany że im dłużej młodzież jest z daleka od używek i bluesa tym dla nich lepiej .

- śmietanka lewicowa - jest groźna choć zapewne ciekawa i przyjemna - ale tak naprawdę to ciemny mrok z trupami8 w tle .
avatar
Jakoś Ci chyba umknęło, że wspomniany beneficjent - Ruch Światło-Życie (Oaza), to właśnie wychwalane przez Ciebie dzieło ks. Blachnickiego.
To, że " - polityka i forsa to norma ----PO ciągnie podobnie jak nie gorzej bo od obcych" nie ma z powyższym związku.
Co mają wspólnego Komorowski, Merkel i nawet Tokarczuk z lewicą nadal się nie dowiedziałem.
avatar
Owszem ruch światło życie - samo dobro - nic złego chwalebna inicjatywa itp.
- forsa ma - na temat bo wspominasz o dotacjach - wna wiele sposobów karmią się politycy - i nie bronię PiS-u - też rwą płótno.
Komorowski Merkel i Tokarczuk z lewicą ? -
Wszystko,- to ikony lewactwa i to tego skrajnego a nawet pato- lewactwa - takiego upadku człowieczeństwa w ścisłym tego słowa znaczenia.
avatar
Z Baranami można tylko o trawie. Szkoda życia, czasu i energii na rozmowę ze ślepymi o kolorach.
avatar
Szkoda czasu na barany,
Na debila, na lewactwo
I na pindy głupie!

Czas się kurczy, wiesz, kochany!
Nie jest przecież z gumy!
Miej to wszystko w /powadze/

..................


UWAGA

/pod adresem szan. Czytelnika/


Jeśli masz fioła na punkcie,

to nie ten punkt, a Ty

źle

- i to grubo przed czasem! -

skończysz
avatar
Sumując dyskusję - z wielkim bólem ale naprawdę z żalem jak cholera - patrzę na to jak Owsiak góruję ten człowiek z komunistycznego - reżimowego TV - zabiera nam dzieci -ci cyniczni łajdacy maja rozmach - Ad ocen - obecnych koncertów .
My rodzice i dziadkowie przegrywamy swa młodzież
avatar
Walka o /polską/ młodzież AD 2024 jest taka, jaką ją każdy koń widzi:

A) zaharowani na londyńskich zmywakach rodzice

NIE SPRAWUJĄ

żadnej pieczy nad własnymi dziećmi;

B) odseparowani od tych /na antypodach/ własnych dzieci oraz wnuków dziadkowie

NIE MAJĄ

żadnych łączy ze swoją progeniturą
avatar
To nie organizacje, nie Che Guevara, nie Owsiak, nie Taylor Swift i nie inne przemijające z wiatrem iluzorie,

a

wielopokoleniowa r o d z i n a

BYŁA/JEST/BĘDZIE

nośnikiem wszelkich jak beton niezmiennych, trwałych, ponadczasowych wartości
avatar
Komunizm i komunista dzisiaj to wcale nic spójnego.
avatar
Powiedzieć o tych kameleonach, pasożytach: " komuniści" to wielce niezasłużony komplement.
Bardzo delikatnie mówiąc: zawdzięczam im tak dużo,dojrzałem już do tego, aby ich kopnąć na czym siedzą i pierdzą. Lecz tego nie zrobię, bo mam za czyste buty.
avatar
Może jednak: zaczyste?
avatar
Mam podobny stosunek do K - zło wszeteczne .
avatar
tych dzieci nikt nie porywa, one same tam lgną. Bo tam pachnie miodek, a u nas jest zasadowo i nierozrywkowo. Tamci lepiej trafiają. I patriotyczne symbole widzę coraz częściej. U Owsiaka bawią się i tacy z orzełkami i krzyżykami, bo tam fajniejsza muzyka gra, a nie tak, że Owsiak ich przekupił. Oni dalej myślą swoje, znajdują sobie podobnych do towarzystwa, są lekko zbulwersowani otoczeniem, ale tu jest muzyka i piwo.
avatar
Hm... nie byłbym tak katastroficzny i ogólnikowy w ocenie współczesnej młodzieży. Takie sformułowania, jeśli się
nie mylę, najczęściej padają ze strony biernych, miernych i temu wiernych.
avatar
Ja byłem jak ta młodzież - koncerty rock i wielkie włóczenie się ...... To pułapka
avatar
Witaj
Rozumiem Twój niepokój, tak wielu go podziela.
Jedyna nadzieja, że kiedy się coś "przeciągnie" to gdzieś musi jakieś naprężenie puścić. Być może nastąpi czas odrodzenia (ale to musi być silny impuls, oddolny z ludzkich serc - taki który zdoła przełamać odgórną, tak szkodliwą ideologię).
Przecież wszystko ma swój początek i koniec, jakieś skrajne ograniczenia.
Wtedy wartości dawne - tak piękne - nabiorą pełni barw, a prawda znajdzie uzasadnienie w umysłach ludzkich oraz sens w codziennym bycie.
Ale tu trzeba odrzucić rożne podziały, po prostu społecznie skupić się nad "naprawą".
Pozdrawiam
© 2010-2016 by Creative Media
×