Przejdź do komentarzyO Franku i prezydencie na dożynkach
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2024-09-16
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń102

O Franku i prezydencie na dożynkach


Oznajmił Franek z wioski Dębinki,

ze Duda udał się na dożynki,

aby się dowartościować,

przed gawiedzią poszpanować:

banały... pauzy, głupawe minki.

  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Jak nie fiesta, to balanga,
Lecz do tego tanga
Trzeba D W O J G A płci obojga!
avatar
"banały... pauzy, głupawe minki" to jego stały repertuar.
avatar
Pani Emilio i Marianie, bardzo dziękuję za komentarze.
avatar
Zdziwiłbym się, gdyby czymś innym się zajmował, niż "występami" i strojeniem głupawych minek.
avatar
A ty robisz to samo.
avatar
Hardy, bardzo dziękuję. Bartymeuszu, odstosunkuj się!
avatar
Najbardziej u innych przeszkadzają nam nasze własne błędy.
avatar
Człowieku, najpierw szydziłeś i szydzić uczyłeś swoje klony z idei jakiej kolwiek obrony Polski teraz z kogoś kto chciał ludziom w biedzie pomagać w ich własnym kraju bez konieczności emigracji, co byłoby dla nich i dla nas lepsze. Człowieku, jeśli nie jesteś rośliną to myśl, bo i one mogą cie pochłonąć.
avatar
Niedouczony Bartymeusz! Nic nie mogę pojąć z tego, co naPiSałeś, bowiem posługujesz się prymitywną polszczyzną, która nie jest do ogarnięcia przez większość rodaków, nawet tych nieźle wykształconych. Jeżeli masz ochotę dyskutować ze mną rzeczowo, na co jednak nie mam ochoty, to proszę bardzo, uzupełnij swoje zaległości z zakresu poprawnej polszczyzny do poziomu przynajmniej trzeciej klasy szkoły podstawowej. W innym przypadku nie będzie między nami żadnych możliwości porozumienia intelektualnego.
Nie tylko Lenin pisał: uczitsja, uczitsja i jeszczio raz uczitsja. Nasz przypadkowo panujący Jędruś też ciągle uczy się, chociaż tego efektów nikt jeszcze nie dostrzegł.
A więc, Bartymeuszu, zakasaj rękawy i do roboty!
avatar
Skoro, jak sam twierdzisz, nie rozumiesz języka na poziomie podstawowym, a ja temu nie śmiem zaprzeczyć, to kto powinien wrócić do podstawówki? Kupić ci tornister?

Nie pasożytowałem i nie pasożytuję na społeczeństwie, więc skierowanie do mnie apelu "do roboty" uprzejmie przekazuję Tobie.
© 2010-2016 by Creative Media
×