Przejdź do komentarzyNa światowy Dzień Kangura
Tekst 155 z 155 ze zbioru: Fraszki
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2024-10-24
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń114

Kiedy patrzę na kangury,

widzę prezent od natury.

Noszą torbę na swym brzuchu…

skoczny żłobek dla maluchów.

  Spis treści zbioru
Komentarze (13)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
rewelacja bez dwóch zdań
avatar
Na mój gust... trafione w punkt!
avatar
Owsianko, twoja ocena poziomu mojej fraszki to twoja ocena.
Teraz jeszcze tylko wskaż błędy, za które obniżyłeś ocenę za "błędy językowe". Człek się całe życie uczy, nie chcę ich popełnić ponownie.
avatar
...a jak, Optymisto. Mamy więc podobny gust :)
avatar
Hardy!
Gdy ktoś nie czuje Twojego gustu,
zapewne torbę ma całkiem pustą.
avatar
Hardy, był obrazek Mrożka przedstawiający faceta siedzącego nad żarówką oświetlającą stół, a pod jego spodem znajdował się napis: Kowalski na chwilę przed wynalezieniem żarówki. Tak samo odkrywczy jest twój wiersz o kangurze.
avatar
Fraszka, wiadomo, jak to fraszka: to tylko fraszka. Trudno od niej oczekiwać, żeby była narodowym eposem

;(
avatar
Skacze kangur, skacze,
Skacze też "wewiurka".
Czemu, chłopcze, płaczesz?
Skacz też, dół czy górka!
avatar
Emilio - tak, to fraszka na Światowy Dzień Kangura. Fraszka to tylko fraszka, leciutki wierszyk :)
avatar
Owsianko, nie odkryłeś Ameryki, ale ją też odkrywano kilka razy - Polinezyjczycy, Chińczycy, Wikingowie, Kolumb.

Podobnie mógłbym napisać o twoich tekstach - felietonach. Zawarte w nich treści już wielu wałkowało, nie są już odkrywcze. Czy to przeszkadza tobie je pisać, gdyż "już o tym pisano"? No właśnie.

PS. Nie wskazałeś moich błędów we fraszce, za które obniżyłeś mi ocenę za "poprawność językową" aż o dwa stopnie. Pytałem o to, aby drugi raz ich nie popełnić.
Czekam więc dalej na merytoryczne uzasadnienie.
avatar
Hardy
racja. To chyba dlatego mnie poniosło, że nie lubię limeryków i wierszy według recepty.
pozdrawiam
avatar
Owsianko, każdy ma swój styl pisania i polubienia czytania. Różnorodność jest pożądaną cechą.

Dużo gorzej, gdyby zapanował jedyny, narzucony z góry styl, który tak zachwalał Platon w swoim "Państwie".

Ok, w porządku.
avatar
Wczoraj Dzień Kangura, jutro Wszystkich Świętych, co dzień trzecia tura... Świat się musi kręcić!
© 2010-2016 by Creative Media
×