Tekst 12 z 74 ze zbioru: Lżejsze i przyjemne
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2015-03-17 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 3222 |
Po przeczytaniu proszę kliknąć linka
Pieśń ducha
Oto przykład wiersza który nie jest ciekawy gdy go się czyta ( trzeba wiedzieć jak czytać ) zaś jako śpiewany jest piękny. Przynajmniej mi tak się wydaje.
Czekam ciebie tu
Serce moje wiernie drży
A ty daleko stąd
A ty na serca dnie
Jak cierń co rani mnie
Jak pamięć co zapiera dech
Tyś jak cierń
Wiatr prowadzi chmury swe
Jako pasterz pośród drzew
Bo czas ulecza ból
Jak balsam na życia trud
Lecz koszmar przywraca myśl
I niszczy spokojne sny
Choć wspomnień to już ślad
A serce straciło żar
Tyś jak cierń
http://rozar.wrzuta.pl/film/7529etn1JPZ/piesn_ducha
Całkowicie nie moja piaskownica, toteż i tekst nieczytelny.
Jak już wcześniej wspominałem, masz dobry głos i dykcję. Gdyby jeszcze teksty...chętnie słuchałbym Twoich utworów. "Urząd społecznej kontroli", pomijając tekst, bardzo dobre wykonanie.
Jeśli miałbyś ochotę posłuchać, czegoś mojego wpadnij pod wskazany adres, a zrozumiesz moje intencje.
http://soundcloud.com/luciusannaeusmartin/2015-02-22-to-co-nas-kruszymp3
Serdeczności
oceny: bardzo dobre / znakomite
Zrozum jednak, że nie każdy kto ci na coś zwraca uwagę od razu jest twoim wrogiem, Zresztą pewnie to rozumiesz. Martin ma raczej dobre intencje, podobnie jak reszta "watahy". Sam mam opory przed wrzucaniem własnej muzyki, Nie mam dobrego wokalu. Oporoy mam i przeszkody, zepsuta gitara.
Nie odpowiem więc swoją muzą, ale cudzą, coś o dobrych intencjach:
https://www.youtube.com/watch?v=TCUmSijiWxA
Doskonale by pasowały Ci piosenki które mają charakter pouczania wypowiadane, śpiewane , lamentowane z perspektywy dawnego śpiewaka , dziada , żałobnika itp. Mam nadzieje żę mnie rozumiesz i nie obruszasz.
Polecam tekst ,,najświętsza matko do serca twego" . Jestem naprawdę ciekawy jak by ci wyszedł ten utwór w wykonaniu właśnie w/w cech.
Pstro jako jedyny mnie zrozumiałeś że interpretacja tekstu jest tak szeroka iż trudno go ocenić.
A wokal ?! Też go nie mam ale jakoś idzie - ja jestem zdania że należy próbować.
Ja czekam na dobrą interpretację - i nie jest tu najważniejsza poprawność lecz przekaz . Weźmy np. Stachurę wokal cienki jak cholera - a był jednak dobry. Więc kup gitarę i startuj - bo przecież masz sporo do wyśpiewania. Martin ma problem z wyciąganiem i ogranicza się tylko do pewnej wąskiej skali - jednak jest naprawdę ciekawy i godny słuchania bardziej niż połowa dobrych wokalistów którzy śpiewają o niczym.
Co do nagrania pieśń ducha to jest trochę słaba jakość a i śpiewaczka popełniła trochę błędów. -Ale mimo wszystko robi wrażenie.
Nigdy bym się nie odważył publikować w ten sposób.
Jakość katastrofalna!
Pstro, masz prawdopodobnie słuch absolutny. Pozazdrościć. Dobrze się składa, mam na sprzedaż fajny instrument. Koncertówka firmy Yamaha, cena do uzgodnienia.
Rozarze, jeśli zabrakło Ci innych przymiotników, to też OK. Nie jest w stanie obrazić mnie żadna osoba, która jest mi całkiem obojętna. Parę lat koczuję na tym portalu i nadal czuję się wyśmienicie.
Zresztą, całość traktuję z "przymrużeniem oka". Ta strona służy mi jako spichlerz, oraz okno na świat. To bardzo praktyczny sposób, szczególnie dla rodzinnego klanu, oraz znajomych.
Nie zrozumiałem wątku o wyciąganiu i wąskiej skali. Jeśli o głos chodzi, to dość pochopne stwierdzenie na podstawie jednego kawałka.
Ciao
Ja jestem pełen uznania za te wykonanie.
Co do skali zauważyłem operowanie w pewnym zakresie i w jednym momencie szybkie wycofanie się z wyższej tonacji.
Oczywiście mogę się mylić - proszę uznać moją opinię jako chwilową refleksję.
Z przyjemnością bym wysłuchał innych utworów.
Powtarzam więc dla jasności -wyrażam uznanie za wykonanie i za jego oryginalność.
I wręcz proszę o spróbowanie proponowanego utworu – z czasem polecę inny .
Pozdrawiam i wyrażam smutek że tak źle zostałem zrozumiany.
Byłem pod wrażeniem jego występu.
gitara? Mam rodzinę w Bawarii, mają nas odwiedzić niedługo, jak się z nimi dogadam to mogą zabrać od Ciebie tą gitarę, tylko co to za gitara i jaka jej cena. Nie wiem też czy się z nimi dogadam. Chyba mnie nie lubią.
Jeśli chodzi o mój rzekomy słuch absolutny, to go chyba nie mam, ale słucham czasem śpiewu operowego i wiem, że w pewnych przypadkach trudno wyłapać każde słowo.
Fajnie byłoby sobie grać, śpiewać, kasę mieć za nic i "chicks for free":
https://www.youtube.com/watch?v=O7GroZ60UYc
Jeśli nadal uważasz, że warto mnie posłuchać, a także pooglądać, nic prostszego. Widzisz po lewej stronie, na niebieskim tle nagłówek: "posłuchaj i zobacz". Przy kolejnych numerach są ikonki (głośnik lub monitor) kliknij w taką ikonkę, doprowadzi Cię do celu. Miłego odbioru :)
Pstro, jeśli mówisz poważnie, prześlij mi na priv. adres mailowy. Otrzymasz zdjęcia, oraz wszelkie dane. Przed tygodniem, kumpel przywiózł mi z Polski gitarę, która stała się nieodebranym zamówieniem. Toteż siedzę na dwóch :)
Yamaha ma swoje lata, ale dbałem o nią, jak o dziecko. Najważniejsze, stroi w każdym calu i jest bardzo piękna :)
Cena nowej, prawie 400 Euro.