Autor | |
Gatunek | biografia / pamiętnik |
Forma | artykuł / esej |
Data dodania | 2017-02-02 |
Poprawność językowa | - brak ocen - |
Poziom literacki | - brak ocen - |
Wyświetleń | 2552 |
2.02.
Komentarze jak rękopisy posiadają może nie tyle duszę, co energię. „Dusza” jest natomiast pojęciem umownym, czyli – symbolicznym.
Energię sygnuje osobowość. Ta osobowość na swój sposób kreuje ową mikroskopijną recenzję, jaką jest właśnie komentarz. Nie zawsze pozytywny, niekoniecznie przesłodzony, co nie znaczy, iż w całej swojej pozornej szorstkości nie pozostaje krytycznie życzliwy.
Teraz jeszcze należy nadmienić o tym, jak tego typu omówienia odbiera sam komentowany. Tu przede wszystkim dochodzi do głosu charakter owego recenzowanego. Oczywiście pod warunkiem, iż nie zostanie on w sposób nagły oraz nieoczekiwany zaatakowany przez trolla lub występujące na każdym prawie portalu T[owarzystwo] W[zajemnego] N[asładzania się] [się].
W świetle niniejszego: nigdy nie ma (i przypuszczalnie nie będzie) komentarzy idealnych.
"janko , 7 godz. temu (15:25)
Dodam tylko, ze jestem z natury humanistą i leżącego nie kopię.
Przypomnę jeszcze, że w wersach liczących ponad osiem zgłosek średniówka powinna być w stałym miejscu.
Rozarze, być może jestem monotematyczny, ale Ty ze swoim pseudopatriotyzmem bijesz mnie na łeb, na szyję!
avatar
0 -Rozar, 1 min. temu (23:11)
Janko - to ogromna różnica
Ja nie jadę po PO, N. i kodach tak jak ty o rządzie i PiS-ie.
Moje ostatnie tematy
- sprawa teczek i moralna postaw w tej sprawie
- sprawa ekshumacji na Wołyniu i tamtejszej zbrodni
- hipokryzja Młynarskiego
- kult Matki Boskiej a islam
- wiersz o śmierci Rockefellera
Zaś Twe drogi Janko ostatnie dzieła
- limeryk paszkwil z krasnalami w tle
- limeryk (chyba wobec prezydenta) paszkwil z nartami w tle
- limeryk paszkwil wobec pani premier - całkowicie bez sensu bo wszystkie damy tak się ubierają co jakiś czas . Doskonały przykład że autor powtarza hasła z TVN-u.
- limeryk - chyba paszkwil wobec jednego z nas
- limeryk nieokreślony
- limeryk przeciwko -(chyba ) ministrowi Waszczykowskiemu
Jak widać - Autor ma więcej jadu niż humanizmu"
Dodam, iż są wyłącznie wypowiedzi fragmentaryczne a dotyczące jednego z ostatnich tekstów autorstwa Arsene`a pt. "Chłopek poetą".
I jak tu nie wierzyć w życie ponadzmysłowe? "Ponadzmysłowe", nie pozagrobowe, bo tutaj - na szczęście - wszyscy realnie żyją ;-)))
Jak widać Autor ma więcej jadu niż humanizmu. I dalej:
... na który śmie się powoływać.
Statystyka nie kłamie."
Nie muszę się zatem trudzić w swoim rzekomym, "z nienawiścią" pisaniu. Inni też mają oczy oraz rozum; częstokroć od mojego [rozumu] o ileż bardziej spostrzegawczy, gdyż nie przeciążony ustawicznymi "myślenicami" typu kolejna portalowa awantura z bliższym oraz dalszym ujadaniem wyjątkowo humanistycznego oraz empatycznego publiXowego Kółka Graniastego ;-)
Pozdrawiam :) Rubryczka godna polecenia, co niektórym.
Nic jednak w Przyrodzie nie zginie, dlatego "Kali cierpiętnik" popielgrzymował sobie gdzie indziej:
http://www.poezja-polska.pl/fusion/readarticle.php?article_id=41378
:-)))