Autor | |
Gatunek | obyczajowe |
Forma | proza |
Data dodania | 2017-02-12 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 2203 |
Magda myjąc zęby w swojej łazience,przyległej do osobistej sypialni,krzyknęła do matki i prychnęła na lustro pianę z pasty:
-Co ty oszalałaśśś?
-Co jest Magduniu?-spytała matka pojawiając się zw drzwiach.
-Co jest?Ty mnie pytasz?
-No ja, a kto?-matka nadal nie rozumiała,o co córce chodzi.
-Co to jest?Pytamco to jest?!!!-podniosła swój głos.
-Magda nie krzycz,jak to co?-matka spojrzała zdziwiona do kwadratu,na swoją córkę.-Kupiłam ci nową szczoteczkę do zębów,bo tamta była używana juz 3 tygodnie,wiesz,że zawsze ci kupuję.
-Ale pytam co to jest!?
Magda nie odpuszczała,a matka patrzyła na nia jak na umysłowo chorą.
-Oral B mi kupiłaś?Może jeszcze kupisz mi do pokoju żarówki marki Osram.Kurwa,ja nie mogę,ten świat na pscy schodzi,co to za słownictwo!
Matka spojrzała na córkę,jakby chciała jej nóż wbić w środek serca.
-Co ty klniesz?!!!Klniesz?!!Jak to?Tak cie uczylismy?Kto tu klnie?-Ja,ja,ale przepraszam-sorrry,nie wiem,co we mnie wstąpiło,chyba jakiś nerw.
-Nadal nie rozumiem-matka Magdy mrugała rzęsami patrząc na swoja latorośł.-Czego ty chcesz?Nazwa jak nazwa,może zpaiszę cię jutro do mojej znajomej pani Krystynki,psycholog,co Madziu?Skoro nie pojmujesz,że nikt nie jest tak głupi,aby czytac każdą nazwę.
-Nie,nie zapisuj mnie.Moze to ty jesteś głupia,i nie wiesz,co oznacza oral?
-Nie wiem-mtka Magdy zaczerwieniła sie jak burak.-Wiem,ale co to ma wspólnego?
-Nazwe,ma nazwę wspólną i to mi nie leży,rozumiesz?
-No to jutro kupię ci innej firmy Magda,idź lepiej spac,bo się w tej odległej kwestii nigdy nie zrozumiemy.Albo kup sobie sama,masz kieszonkowe więc idź i kup.Dobrej nocy.
Magda zakładała szlafrok i pomyślała,że matka jest głupia,bo ona ma same 5 z polskiego.
matka wyszła załamana głupotą córki z sypialni i zawołała mężą
-Kochanie,wiesz co ta nasza Magda wymyśla?
-Nie -odparł Szymon.
-Wyobraź sobie,że nie będzie myś zębów szczoteczką Oral B.
-A dlaczego?Nie rozumiem.
-więc ty też jej zdaniem jesteś głupi,bo nie wiesz,co oznacza to słowo.
-Hahahahaa-Szymon się żmiał.-Zapisz ją jutro do psycholożki.
-Już jej to proponowałam,ale swoją drogą,jestem niezmiernie ciekawa,co Krystyna ma do powiedzenia na ten temat.
oceny: dobre / bardzo dobre
:)))
oceny: bardzo dobre / bardzo dobre