Tekst 86 z 204 ze zbioru: Garb
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2018-12-25 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1810 |
Jak porównać oba zdarzenia
Śmierci dziecka i udręki zwierzęcia
Co bardziej serce Twe kłuje
Kogo bardziej żałujesz?
I ku komu wzrok swój
Łaskawy kierujesz ?
Czy trwoży Cię śmierć tych
O których wiesz ze giną
Lecz śmierci ich nie widzisz
A twarzy skrzywionej cierpieniem
Na facebuku nie pisujesz
.
A ja wam palcem wytykam że milionami
nie psy a dzieci zabija
Niedawno na raka w męczarniach zdechł mi pies, bo żaden weterynarz nie chciał przyjechać by go uśpić, i widziałam jak strasznie się męczył.Ja psa traktuje jak członka rodziny.Nie wiem czy o to Ci chodziło ,ale odpowiadam szczerze.
oceny: bezbłędne / znakomite
A czym się różni - fizycznie niczym.
Gdy człowiek odchodzi to tracimy jego kilkadziesiąt lat , jego pracę , bogatą osobowość, dziedzictwo jego słowa pisanie, duszę. Byt człowieka jest nieporównywalnie bogatszy itp.
Adelo !!! że ja takie rzeczy muszę tłumaczyć ?
Twoja irracjonalna postawa jest typowa i można powiedzieć że mamy taki trend , modę. Dla mnie zaś taka postawa to nic innego jak efekt świadomego,masowego prania mózgów.
Wybraź sobie, że małpy gwałcą i delifiny, nie jest to tylko domena faceta :)
Już w starożytnej Sparcie noworodki z widocznym kalectwem zrzucano w przepaść z Góry Tajgetos, zaś w Egipcie kobiety "gubiły" swoje niechciane dzieci przy pomocy starych praktyk położniczych - a równocześnie boski hołd oddawano bykowi Apisowi, czarnemu kotu Anubisowi, wężom, skorpionom, Nilowi, Słońcu Ra, skarabeuszom, Setowi - i dotrwało to do nas jako nadal bardzo inspirujące poszanowanie dla każdego KAŻDEGO Bożego stworzenia.
Aborcja w każdej jej formie była/jest/i będzie. To przekleństwo codziennie przez kobiety zjadane wraz z Jabłkiem z Drzewa Wiadomości
Emilio - mamy postęp w postaci Chrześcijaństwa i wszystkimi dobrodziejstwami z nim płynącymi. Mamy do tego niezwykły dobrostan.
Chyba stać nas już na porzucenie tej praktyki.
Łupanego.
Żadne szkoły, żadne wojny, krucjaty, masowy druk "Biblii", żadne media, wiersze, pieśni itd., itp. tego nie zmienią