Tekst 190 z 250 ze zbioru: Znak czasu
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2020-02-04 |
Poprawność językowa | - brak ocen - |
Poziom literacki | - brak ocen - |
Wyświetleń | 1286 |
Trzeci w państwie
Jak ważna to persona
Każdy się przekona
Kto przeczyta
Gdzie ojciec jego pracował
I czego w UB dokonał
"Jaki ojciec taki..." No dobrze, przecież Twój był klawiszem "za komuny" i w stanie wojennym. Sam pisałeś.
Donosicielstwo,
Oj, kwitnie!
Jest ktoś wszak taki,
Co to kwitnienie przytnie!
Czym skorupka za młodu trąci - tym na starość nasiąknie
Wiersz pt. jaki tato, takie NATO (patrz nagłówek) CAŁY jest w tej donosicielskiej formule.
Nie zaglądamy ludziom do ich prywatności - i potem o tej prywatności bębnimy każdemu. To elementarna zasada kindersztuby
No i co by nie mówić komuniści ich trzymali za mordy.
Później wszyscy wiedzą co było gdy z łańcucha je spuszczono.
Leo - tu nie ma co porównywać.
Mam wrażenie że ten podział Polski to dzili się na dzieci komunistów i AKowców .
Na tych co zdradzili i zdradzają ojczyznę i na tych co jej bronili i bronią .
Tak z ojca na syna .
Niestety jaki ojciec taki syn to reguła - i jak pierwszy był bydlakiem to i drógi nim będzie .( oczywiście nie zawsze)
Takiego dziedziczenia mamy bardzo dużo np. słynne rody komunistów żydowskich np Śzolcman (kat NKWD) póżniej syn Kwaśniewski. Albo Szechter ( agent sowiecki) później syn Adaś Michnik - brat kat prokurator
Ach dużo tego dużo .
Kto był ojcem Sakiewicza ?
No i nie spotkałem się by Sakiewicz zrobił lub powiedział coś złego .
1. NIE DONOSIMY NA NIKOGO.
2. NIE GRZEBIEMY W CUDZYCH PERSONALIACH.
Zamykam temat.
Raz że służby to zawsze są czyjeś a dwa mamy być świadomi.
Mało to razy było - tatuś ubek mama w KC a synek napier....la na PiS albo wyklętych - to nawet reguła . Obywatele RP albo KOD toż to sam resort i kilku przygłupich- niezorientowanych .
Zapewne gdybyś Emilio wydawała dziecko za mąż to byś na 100 procent oponowała gdyby okazała się rodzina partnera z przeszłością - bo ja tak i wierzę w geny szczególnie te złe.
Przypomina mi to polowania na czarownice. I także powiązanie opowiedzialności za postępowanie przodków jest bardzo niesprawiedliwe. Ciekawe, jak często sami potrafimy się buntować przeciwko rodzicom, szczególnie w czasie dojrzewania. Ale taki sam buntownik w swojej rodzinie zakłada owczą powolność innego człowieka, jeśli mu to pasuje.
Ja nie przyjmuje postawy strusia - głowa w piach i niec nie widzę ani słyszę .
To po jakiego ch... sięgamy po stare stalinowskie metody?!
Nadal komuś śni się zamordyzm, podglądanie ludzi przez dziurkę, podsłuchy, otwieranie cudzej korespondencji, śledzenie kont, mieszanie w cudzych życiorysach, rozliczanie ojca i dziada - i dorabianie gęby i wąsów każdemu, kto inaczej myśli??
Stuknijcie się PORZĄDNIE w swoją głowę!! Jest ostatnia nadzieja, że jeszcze zatrybi
Czy chciała być by nasz prezydent był synem jakiegoś swyrodniałego SS-mana ?
Albo czy chcesz by marszałkiem senatu był syn gestapowca ?
Ano chyba nie - a nie ma różnicy między gestapo a NKWD a jeżeli już istnieje to tylko na kożyść gestapo.
Tu nalezy podać przykład niezwykły- Tuska i jego dziadka - obaj niezwykle podobni i obaj wierni Rzeszy - Niemcom .
Więc Emilio polecam młoteczek - tylko niewielki bo lubimy Cię i szkoda by było :-)