Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | artykuł / esej |
Data dodania | 2020-11-07 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 920 |
`W pierwszym rzędzie dołożymy wszelkich starań, by pomóc naszym przyjaciołom z Europy środkowej w powrocie do liberalnej demokracji` - przyszły protektor z USA.
Co to znaczy? Co to znaczy?
Wydaje się, że:
Gender! LGBT! Axel Springer & dwóch rosyjskich miliarderów of TVN and Onet! Pluralizm religijny. Aborcja na życzenie. Eutanazja. I mnóstwo innych wartości liberalnych.
A w tle:
Upadek hierarchów kościelnych. Czarna pedofilia we wszystkich mediach przez najbliższe lata. Odszkodowania zamiast tacy. Ogólnie, to lipa taka, że chuj. Tak powiedziałby każdy zwykły człowiek - wyborca.
Rosnąca liczba ofiar pandemii, w tym pośrednie ofiary, na przykład: zbyt późno wykrytych, lub nie leczonych nowotworów. I rzecz oczywista: przerzucanie odpowiedzialności.
Powiązanie wypłaty funduszy unijnych z praworządnością i większościowe głosowanie budżetu UE.
Rolnicy z ciężkim sprzętem i wypasionymi ciągnikami w pogotowiu.
Generalicja w stanie spoczynku, rezerwa i część czynnego dowództwa wszystkich służb państwa w pogotowiu.
Młodzież i dzieci w furii.
Kobiety w furii.
Pedały w natarciu.
Papier wartościowy na wyczerpaniu.
Strach i rozłam w teatrze dobrej zmiany. Bunty, niesnaski i zgrzyty na porządku dziennym.
Kaczelnik umordowany jak pies latający od suki do suki. Czy, tam, kaczki.
Lipa taka, że chuj. Każdy, zdrowy na umyśle człowiek musi przyznać.
oceny: bezbłędne / znakomite
"Nosił wilk razy kilka - ponieśli też wilka!"
Niewyuczalność całych zmarnowanych pokoleń, którym
zamiast wiedzy - i sprzężonych z tą wiedzą wartości -
pcha się do głowy świeczkę
PCHA SIĘ DO GŁOWY S I E C Z K Ę
i coś urwało całą resztę..., tylko co?
Człowiek biedny pisze, ale czarci zapisują - i wychodzi bełkot :(
oceny: bezbłędne / znakomite
Najbardziej jednak podoba mi się kaczelnik.
któremu nierozumny jeździec-watażka ściągnął uzdę (patrz tytuł),
zrzuci go w pierwszym z brzegu podskoku - i na odchodnem przy tem poczęstuje kopytem.
Szkoda, że u nas każdy Polak mądry PO szkodzie