Tekst 67 z 105 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2021-07-01 |
Poprawność językowa | - brak ocen - |
Poziom literacki | - brak ocen - |
Wyświetleń | 912 |
,Medycyna oparta na dowodach została zamieniła się na medycynę opartą na interesach i zyskach wielkich firm farmaceutycznych ‘’ Dr. Zbigniew Hałat
Dlatego pozwoliłem sobie ,, na szybko,, napisać taki wierszyk .
Uważam że promowanie, wykonywanie - obecnych szczepień jest niczym innym jak ZBRODNIĄ – I chciałbym sie mylić .
Rządzenie wymaga
Znajomości ludzkiej natury
Oprzeć na uległych
Szukać poparcia u głupich
Wybrać takiego
Co wykona zlecenie
Choćby to nawet było
Mordercze szczepienie
Wsadzić do mediów
Uległych posłusznych
Co tobie przytaknie
A innym uda oburzenie
Grantami pensjami
Albo wykluczeniem
Straszyć tak jak dzieci
I windować na szczeblach
Ludzi psy
Ludzi śmieci
Mają jakiś plan i konsekwentnie go realizują .
Za jakiś czas się okaże ................ albo i nie :-)
Porównywałam wirusa z hiszpanką. Wtedy nie było szczepień i leczono salicylanami. Wtedy wraz z hiszpanką przyszły i inne choroby. Oby teraz tak się nie stało.
Dochodzę do wniosku że pandemii po prostu nie ma i n ie było .
To co miało miejsce nie było aż tak groźne ani nie osiągnęło odpowiedniej skali by było można nazwać to epidemią .
Wykorzystano dość krytyczny sposób przechodzenia tej choroby. Jednak liczba zgonów nie odbiegała znacząco od ilości zgonów na grypę.
Polecam statystyki Grzegorza Płaczka .
Dodać należy że liczba zgonów poszczepiennych to jest dopiero trwoga .
Faktem jest, że entuzjazm szczepionkowy opadł po tym, jak się okazało, że w krajach o wysokim stopniu zaszczepienie jest wzrost zakażeń, bo wirus mutuje.
Czy epidemia jest sztucznie podtrzymywana? Nie wiem, pewnie na Śląsku tak nie myślą, skoro umieralność tam wyższa.
Mamy trzy fazy zgonów
1) covidowych u osób chorych, otyłych i dosłownie ewentualnie, ewentualnue ludzi zdrowych . Do tej całej grupy należy zaliczyć osoby zmarłe pod respiratorem to też całkiem spora grupa . Jednak w USA na początku to było prawie 100 procent hospitalizowanych. Po prostu zamordowano masę ludzi respiratorami. W Polsce też na Śląsku i w Krakowie były najjaskrawsze przypadki. Ci wszyscy ludzie zostali zakwalifikowani jako zgony covidowe . Przypuszczać należy że od 0,2 procenta do 3 procent zgonów to ludzie zdrowi. Czyli bardzo niewiele .
2) Zgony z zaniedbań w medycynie spowodowane ,,lokdaunem``100- 150 tys.
3) zgony poszczepienne - tu jest ogrom ludzi choć procentowo to jest bardzo niski odsetek - ale jednak są to ludzie którzy niepotrzebnie umarli - zostali zamordowani.
Dodać należy zgony innej natury spowodowane ,,lokdawnem `` - jak samobójstwa , oraz poprzez choroby spowodowane ograniczeniem ruchu itp.
Tu należy zaznaczyć niewyobrażalną wręcz cenzurę - która wiele tłumaczy a najbardziej brak potwierdzenia i analizy wszystkich danych.