Tekst 76 z 157 ze zbioru: Fraszki
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | fraszka / limeryk |
Data dodania | 2022-06-01 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 690 |
Niezależnie od wieku, `wszyscy jesteśmy dziećmi`, więc... ;)
NA DZIEŃ DZIECKA
Każdy z nas wciąż w sobie małe dziecko nosi,
mimo że dorosły, ciągle o coś prosi.
oceny: dno / dno
PS. Teraz ad rem - w "poprawnoiści językowej" dałeś ocenę "dno". Przyjęte jest na naszym portalu, że ocenę za tę "poprawność językową" komentator uzasadnia. Proszę teraz więc wykazać mi te błędy - ortograficzne, fleksyjne, stylistyczne czy inne, za które obniżyłeś ocenę do "niedostateczna". Po to też jest nasz portal, aby się wzajemnie uczyć dobrej, polskiej polszczyzny.
Z uszanowaniem, w oczekiwaniu na te pożyteczne i merytoryczne zastrzeżenia do mojego tekstu...
Mam dalej nadzieję, że jednak troszkę się wysilisz i uzasadnisz to "dno" za moją "poprawność językową" we fraszce. Chcę się przecież poprawić w zapisie dzięki twojej wiedzy o pisowni polskiej.
Pozostaję w oczekiwaniu.
Tu jest 2 z MINUSEM ja mam tylko jedno kĄto. Widocznie ktoś podziela moje zdanie. No!
Koniec gaworzenia z tobą.
Co do twojego gaworzenia (faktycznie na razie gaworzysz, przynajmniej napisałeś prawdę o sobie; chociaż mimowolnie ale efekt się liczy) - co z tą oceną "dno" za "poprawność językową"? Dalej czekam abyś ją uzasadnił, tzn. wskazał na błędy w zapisie. Potrafiłeś tak ocenić, to widocznie je znalazłeś i uważasz, że miałeś do tego podstawy. Wykaż więc te błędy, abym mógł się poduczyć w pisowni i więcej ich nie popełniał.
Z uszanowaniem...
Natomiast dalej oczekuję na uzasadnienie twojej oceny "dno" za "poprawność językową". O tym teraz jest mowa.
oceny: bezbłędne / znakomite
Przecież ta wierszowana refleksja niczego złego ze sobą ani "w sobie" nie wnosi?