Tekst 105 z 133 ze zbioru: Oczko, misie, puszcza
Autor | |
Gatunek | satyra / groteska |
Forma | fraszka / limeryk |
Data dodania | 2023-11-24 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 399 |
*Foto z netu
- Któż to, wnusiu, na muralu
w naszym malowniczym raju?
Tu zasepleniła wnuczka:
- Rozpoznaję tu p ó ł t u s z k a!
Posłowie:
Lokatorzy w łby się drapią -
Taki blok zobowiązuje!
Pół-portrety pana wodza
każdy dzielnie instaluje
obok tivi, w centrum ściany!
No i hurtem na kolana!
Pis to skrajna partia populistyczna. Dała trochę ludziom kasy, ale sama grabi do siebie krocie. robi to do tej pory. Chociaż... no właśnie. Myślę, że będzie awantura. Może mniejsza jak na Białorusi. Dyktatury tak mają.
:);)
Nie chcę nikogo przekonywać do swoich poglądów. Ale nie chcę też, żeby ktoś narzucał mi ustawami, jak mam żyć.Bo ma większość w sejmie. Zawsze będę się temu sprzeciwiał. Z kobietami zrobili, co zrobili. Dobra już.
Myślę, że zostaniemy na niwie poetyckiej jak dotąd. poeta powinien myśleć społecznie, ale mieć wyczucie, gdzie leży prawda. Byli różni literaci. Sprzyjający tym, lub innym.
Tacy są ludzie.
Dobra rozgadałem się
Czasy są nie pewne. Prezydent teraz wszystko może.
Na marginesie dodam, że przyjaciół w realu mam z różnych opcji, a mimo to z nikim nie doszło do kłótni, obrażania się, ani zrywania kontaktów. Ale to dlatego, że moi przyjaciele nie posługują się ośmioma gwiazdami i ich słownym odpowiednikiem.
A w necie robotę robią farmy trolli kujące ten słowny hejt, jakiego przed objawieniem się KODu nigdy wcześniej nie było, nie mówiąc o skali tego zjawiska.
No to pogadaliśmy;))) Dobrej nocy:)
No! Gruszka trzymaj się.
Osiem gwiazdek, to rozdmuchane. ja sam przeklinałem pis
nieraz.
Trudno to będzie odkręcić.
NO!
Szkoda, Pulsar, że nie chcesz rozmawiać o niegodziwościach POkurczy/ Jestem neutralny politycznie i na nikogo nie głosowałem, jedynie byłem za referendum i tam też postawiłem krzyżyk, bo wiem, co oznacza wola suwerenna. Unia może nam teraz narzucać, co zechce, ale gdyby referendum przeszło, to mielibyśmy spokój w kwestii emigrantów i unia mogłaby Polaków cmoknąć w zakończenie jelita grubego.
Nie martw się, za 20 miesięcy półTusk będzie prezydentem i spełni wszystkie obietnice Polaków.
Powiedz mi, która partia nie grabi do siebie?
Tusk jest dla mnie zwykłą kanalią i piszę to bez zadęcia i nienawiści.
Gruszka, ale wyczaiłaś mural! To przechodzi ludzkie pojęcie, jakie środki zostały uruchomione i przez kogo, żeby rozdmuchać taką nienawiść i zaślepić skołowany naród.
Gruszeczko, pozdrowienia dla poetyckiej smaczliwki. :)
W referendum też głosowałam z podobnych powodów co i Ty.
oceny: bezbłędne / znakomite