Przejdź do komentarzySTRZEŻMY SIĘ NOBLISTÓW
Tekst 103 z 105 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2024-07-08
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń216

Przerażające !

Przeczytajcie proszę - mianowicie we Francji podczas wyborów zabrała głos ich noblistka ( oczywiście o poglądach lewicowych) by nie głosować na prawicę ( niby skrajną ?). Zatem powstaje pytanie,- czy nobliści- to są po prostu agenci wpływu - bo nie tylko u nas mówi się o przedziwnych wyborach (Wałęsa , Szymborska Tokarczuk .........

Czy zatem Tokarczuk jest przygotowywana by np. powstrzymać naprawę Rzeczypospolitej .....? Co może powiedzieć gdy Konfederacja zyska poparcie . A może mamy juz taki system z narzuconymi ideami i noblistami ......

Dodać należy że od Picassa , Hemingwaya po współczesnych wielkich artystów - to są lewicowi - a często skrajnie lewicowi - szaleńcy .

Wytkną oni najmniejszą tendencję prawicową w Europie. ---- Za to nic, ale to nic nie wspomną np. o tragedii Gazy .. lub choćby że poważna część Paryża paskudnie śmierdzi stęchłym moczem i cyklicznie są tam palone samochody - takie cuda ! STZREŻMY SIE NOBLISTÓW !!!

  Spis treści zbioru
Komentarze (12)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Tak idiotycznego tekstu nawet po Tobie się nie spodziewałem.
avatar
Co jest w nim idiotyczne ? - Bo opinia wydaje mi się idiotyczna.
avatar
Strzeż się "polskich" konfederatów.
Daj buzi putinowi.

Przerażające jest to gówno twe, śmierdzące.
Wara od Noblistów!
chłystku.

Pewnie zaraz mnie zablokujesz, jak większość tutejszych
oszołomów.
avatar
Nie zablokuję - bo sam dajesz świadectwo O SOBIE swym pisaniem .

Czy wiesz że wałęsa był komunistycznym agentem ?
Pseudonim Bolek.
Czy wiesz że Szymborska pisała wiersze pochwalne dla Hitlera - albo stalina - co za różnica - mało tego nawoływała do wykonania kary śmierci na księżach krakowskich .
Czy wiesz Że Miłosz był agentem komunistycznej bezpieki ?
Czy słyszałeś o noblu dla Baraka Obamy albo dla gościa od ocieplenia klimatu ?
Czy wiesz że większość ostatnich nagród nobla ma wymiar polityczny i jest naciskiem środowisk żydowsko lewicowych. W Polsce tą rolę odgrywa Wyborcza i niejaki Einhorn.

Chłystku - zacznij myśleć - i przeproś bo nic nie rozumiesz i nic nie wiesz - myślisz zapewne że to wszystko jest takie uczciwe, honorowe itp. A to cynizm - CYNIZM I MANIPULACJA .
avatar
Dyskurs z tobą jest niemożliwy. Nie jesteś już młody i niczego cie nie nauczę, bo późno już.
W pojono ci ideologię sowiecką i chodzisz po świecie i smrodzisz.
Tyś też agent, dlatego tutaj jesteś.

Ile bierzesz kasy za te paszkwile?
avatar
Jeszcze nie wystawiłem na sprzedaż ..... :-)))
Być może kiedyś zaczniesz przetwarzać informacje podane przeze mnie.......
Kiedyś ktoś też tak do mnie powiedział w tej samej sprawie .
Dobranoc
avatar
Strzeżmy się noblistów
Wróćmy na gałęzie
Świat bez wiedzy i nauki
Zawsze lepszy będzie

Wśród współczesnych, bywałych w pijalniach nawet na San Escobar Polaków,

- z ich średnią wykształcenia kilka klas szkoły ponadpodstawowej

i ich nieznajomością żadnych noblistów -

to głos /pogłos/ z wnętrza samych najczarniejszych mroków dziejów
avatar
Się nieóczmy
I niekrztałćmy
Choćmy do wrurzbity
Rzryjmy shaby
Palmy skrenty
Lód znas fciemię bity
avatar
Bardzo jaskrawe kolory rzeczywistości, aż oczy ślepną. Ale tak jest z prawdą.
avatar
OOOO droga Pani Emilio - nie bądźmy Hipokrytami i to tak powszechnymi i daleko idącymi. .
Ostatni nobliści -proszę wybaczyć nie są dla mnie specjalnym wzorem - a nawet krzywie gębę gdy ich słucham - Szczególnie Tokarczuk : ,,Myślę, że trzeba będzie stanąć z własną historią twarzą w twarz i spróbować napisać ją trochę od nowa, nie ukrywając tych wszystkich strasznych rzeczy, które robiliśmy jako kolonizatorzy, większość narodowa, która tłumiła mniejszość, jako właściciele niewolników czy mordercy Żydów„."
Ona nie mówiła tego z głupoty tylko realizowała zapotrzebowanie na obecną narrację historyczną oczerniającą Polskę - To jej mocodawcy Wyborcza - czyli lewicowo , żydowskie lewactwo.

Przecież te słowa są straszne!
Gdzie moralność?
Gdzie godność - noblowska
Gdzie prawdomówność ?

A może zacytować Wałęsę - noblisty spod budki z piwem - A może zacytować Baraka Obamę i policzyć jego paskudne , mordercze wojny. - A to nie koniec całej plejady dziadostwa i łajdactwa - proszę zabrać ich sobie i powiesić na ścianie - ja kijem przeganiam to szemrane towarzystwo .
avatar
Do dnia dzisiejszego nagrodzono łącznie

9 9 2

noblistów,

i chyba nie będziemy ich wszystkich dzisiaj pchać do jednego i tego samego worka

??
avatar
Wszystkich oczywiście że nie - ostatnio mamy tylko taką niegodna tendencję. Oskarżam tu głównie noblistów literackich oraz z nagrodą pokojową .
Po pandemii niestety też nie mam najlepszego zdania o noblistach z chemii i fizyki za ciszę podczas szczepień.
© 2010-2016 by Creative Media
×