Przejdź do komentarzyQwa Qwa Klan II
Tekst 22 z 20 ze zbioru: kolaż
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formaproza
Data dodania2024-09-13
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń69






Chłopaki wzięli się do roboty.





Aż wióry lecą!










Ilu, wy, tam już macie tych dyplomowanych w tym Humanum? Jak wy to robicie, Rysiek? Nie boicie się tortur?






Będę dzielny, będę dzielny... ale kilometrówkę musicie mi rozpisać chłopaki.






Te zmiany w kodeksie karnym i procedurach, które wprowadziła poprzednia ekipa nie polegały na liberalizacji, ale my nie mamy obecnie innego prawa.






Rodeo, Jarek. Rodeo.






Łupa pupa! Dobra zupa! Łupa pupa! Wielki upał! Łupa pupa! Tasak upadł!

Siekiera, Banderas. Tu i teraz!









O, proszę! Z Tuskiem też mam taki sam, z Trzaskowskim podobny.








Nie produkuj się Mariusz. Wszyscy zobaczycie, że on Lugaja namaści.








Lugaja? Okazały to on jest jak za duży płaszcz by założył, ale czy taki mozna kupić? Może jakby na kolanach wiecował? Może jakby rozpuścili plotkę, że kolana chore ma, a drogę krzyżową chce odprawiać... Może wtedy tak... Normalnie to ludzie się połapią, ze coś poszło nie tak.








Nic do pał nie biorą, jeszcze im się kandydować chce!







Każdy może kandydować! Każdy człowiek może być prezydentem bo każdy jest takim samym człowiekiem!

  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo ciekawa kontynuacja. Interpunkcja i lietówki też jak poprzednio.
© 2010-2016 by Creative Media
×