Tekst 9 z 13 ze zbioru: Głos Legionów
Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | proza |
Data dodania | 2017-07-21 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 2635 |
Wolne media
Wolne media to ostatni przyczółek demokracji i wolności, jeszcze niezdobyty przez Świadków Prawa i Sprawiedliwości.
Z tego miejsca chciałem podziękować wszystkim użytkownikom Publixo za zmasowany atak na bestię pchającą Polskę w kierunku mroków średniowiecza, w kierunku Azji.
Aby powstało miejsce dla negocjacji musimy pokazać pazur. Musimy pokazać gotowość do konfrontacji, a może nawet do ofiar. Nie będzie bestia przejmować się słabym przeciwnikiem. Nie powstrzyma jej bierny opór. Wilki muszą znaleźć się także po naszej stronie. Jeszcze Polska nie upadła, póki my żyjemy!
Polecam "Manuka Oil". Identycznie śmierdzi g****m :p Na łące ;-))) Jak rzadko już spotykany krowi placek :-D :-D :-D
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
, 8 min. temu (19:01)
"Masz rację, pazur trzeba pokazać, w ogóle nie ma co przebierać w środkach"
Nie mam na myśli oczywiście mordowania, bicia, czy tym podobnych elementów walki. One mogą wynikać wyłącznie z prawa do samoobrony. Nie mniej jednak popieram stosowanie podstępu, zakładanie wnyków na szkodniki, oraz kopanie w tzw. miękkie podbrzusze.
Najefektywniejszymi metodami walki z każdą żenującą zmianą są:
pressing,
okazywanie liczebności,
sabotaż.
"befcia" coś niecoś zna się na zielarstwie, jeżeli przez 5 lat współredagowała "Echa Innej Medycyny" w "Echu Krakowa", a nawet wydała zielarsko-poetycki tomik, który m.in. podarowała w/wym. "adk".
A co do grzybicy? Wystarczy jedynie spojrzeć na zarośnięte brudem kopyta niejakiego nnnnaaaad reeddddaktora pewnej gazety wymiotnej, żeby wyrobić sobie - nie będąc wcale lekarzem - odpowiednią opinię.
O wiedzy befki na temat zielarstwa się nie wypowiem, bo skąd niby miałbym wiedzieć. Ale przecież nie o tym pisałem, a odniosłem się jedynie do jej złośliwości pod adresem Legiona.
Co zaś do owego redaktora, to rozumiem, że też befcia sprawdzała. Jakiś fetysz czy co? Cóż, różne rzeczy różnych ludzi podniecają. Nie wnikam.
Osobiście moczę kopyta co najmniej raz dziennie ze względów praktycznych: niemoczone przeszkadzają ludziom przy jedzeniu. Ale znam ludzi, którzy się delektują. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni, mówią, że czuć chłopem w domu. Dobry dom taki, chłopskiego aromatu pełen.
Piekielny przepis na grzybicę, to chodzenie po rozżarzonych węglach i polewanie grzybów uryną. W niej jest siarka. Dla lwów i lwic salonowych, zielarstwo, jak wskazała Befana i wszystkie spalone wiedźmy przed nią. Z tego co pamiętam, nawet profesor Wilczur, który popadł w znachorkę, miał z tego tytułu kłopoty.
Teraz mamy do wyboru do koloru.
Przypominam że za PO - nie było nawet niezależnego programu w TV (oprócz warto rozmawiać) , dopiero po protestach i marszach zezwolono na TV Trwam - tak było. Dopiero teraz są wolne media.
Nie wierzę też byś legionie nie był tego świadomy.
Przyznam, że po raz pierwszy zetknąłem się z RM jeszcze na studiach. Otóż wspólnie z koleżankami i kolegami studentami spotykaliśmy się, aby słuchać audycji nadawanych z Torunia. Wszyscy rżeliśmy w trakcie jak kobyły, zaś na drugi dzień większość z nas miała zakwasy w przeponie. To są naprawdę bolesne wspomnienia.
oceny: bezbłędne / znakomite
Pamiętam jeszcze dobrze, że zachodnioniemiecki wymiar sprawiedliwości poszukiwał Rydzyka za sprawę z radiem Radio Maria Internationale. Właściciele niemieccy poszli do więzienia, Rydzyk ukrył się na pół roku w niemieckim klasztorze, a potem potajemnie czmychnął do Polski, gdyż akurat otworzono granice... Tam nauczył się machlojek z finansami...
A chyba byłoby dobrze, gdyby Rozar miał w tej stacji autorski program. Wtedy to dopiero była gówno prawda.
Rydzyk swoją dawno skompromitowaną, prywatną "tv trwam" sfinansował na różnych machlojkach finansowych, w tym na pieniądzach przeznaczonych na ratowanie stoczni gdańskiej.
Przy okazji zapytam - czy tę telewizję prywatną oglądasz, Arsene?
I jeszcze stacja, w której występuje ten polski mułła, który zwalcza Pony, namawia, żeby się masowo pierdolić bez zabezpieczeń, rozmnażać jak króliki i krytykuje papieża lewaka.
Bardzo dobre są programy w tych stacjach, w których biorą udział w/w.
Jeszcze jest taki, co bardzo się ślini w trakcie występowania i ma żydowskie nazwisko, ale to prawdziwy Polak patriota, specjalista od listy dłuższej niż lista Schindlera.
Polska niezależna, to Polska bez Rosji i Niemiec.
I taki kierunek obrali rządzący. Nie będzie nas Rosja szantażować gazem ziemnym, Niemcy zaprzestaną tworzyć neokolonializm w Polsce. Niemcom bardzo po drodze jest, aby Tusk został przywódcą Polski. Wtedy LOTem zawładną Niemcy, stoczniami, tanią siłą roboczą Wschodniej Afryki w Centrum Europy. Będą nam sprzedawać rosyjski gaz po cenie wynegocjowanej przez Premiera Pawlaka. Będą budować swoje fabryki w Polsce i za niedługo zrobią z Polski Prywatny Folwark IV Rzeszy, Podobnie, jak Stalin, a potem Breżniew... PRL, czyli Prywatne Ranczo Leonida. Tego chce Legion, Polak z krwi i kości... no może trochę więcej kości, bo krew jakaś serwilistyczna, tylko powód mi nieznany. Wystarczy włączyć TVN i kiedy słucha się tych antypolskich hien i lisów, to widać, jak na dłoni, kto finansuje piątą kolumnę niemieckiego PANA. A co do słuchania stacji radiowych, to wystarczy ich nie słuchać. Ja nie słucham RM i nie jest mi to potrzebne, bo mam swój rozum. Czy dlatego, że wódka jest w sklepie, to każdy ma zostać alkoholikiem? Z pewnością NIE! Jestem za POLSKą, za polskimi stacjami, które nie należą do obcego kapitału. Dlaczego? Bo mam świadomość, że Niemcy chcą nami zawładnąć ekonomicznie i to, co chciał osiągnąć Hitler, osiągną przy pomocy wojny ekonomicznej, która trwa w najlepsze. A wtrącanie się Niemców i EU w niezbywalne sprawy Polski, dowodzi, że walka o wschonią kolonię europejskiej Afryki rozgrywa się realnie. Zostawcie Polskę dla Polaków, a reszta do Niemiec.
I powiem Ci, von Knoedel, że jestem tak nabuzowany, że kto wie, czy jesienią nie podejmę się szkoleń i pisania przemówień dla prawdziwych polskich faszystów, skoro tak wam spieszno do piekła.
oceny: bezbłędne / znakomite
(patrz tekst i wszystkie tytuły)
gwarantuje nam nasza polska Konstytucja
K R O P K A
Kto ma problem z jej /Konstytucji/ rozumieniem, powinien wrócić do zerówki