Przejdź do komentarzySposób na depopulację
Tekst 109 z 109 ze zbioru: Nieco z uśmiechem
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2024-07-11
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń131

Czy jest sposób by było nas- Polaków więcej, to znaczy więcej się rodziło.


Zapewne ktoś powie, że jest nas po prostu za dużo i pytanie powinno brzmieć odwrotnie. Na taką postawę odpowiadam- idź precz ........ i nie czytaj dalej.

Zatem czy jest sposób by zahamować spadek narodzin a zwiększyć dzietność ? Oczywiście chodzi mi tu o Polki a nie murzynki, arabki lub Ukrainki.

Wiem, że sposób jest, - tylko go jeszcze nie znam, jednak wiem jak potrafili zachęcać ludzi do szczepień i jak ludzie ci potem pragnęli szczepionki - młodzi, starzy - ogromna większość - nawet młodzież – ta która, się z samej zasady buntuje.

Widać że i do nich znaleziono klucz, czemu się zbytnio nie dziwię bo młodzież taka jak ta współczesna, przez moje pokolenie w moich czasach, określana była jako ci.ty i nie chodzi tu o ,,płciowość` łyko o taką ,, pizdowa.ość” – (proszę wybaczyć ale to jest najstosowniejsze określenie i oczywiście nie do wszystkich się tyczy). Myślę że mnie rozumiecie .


Ale do rzeczy, - jeżeli potrafili namówić pospół by się wyszczepił- jak bydło - nie wiedząc czym i po co?Albo mysleli że wiedzą . To bez problemów potrafiliby nakłonić do posiadania dzieci. A skuteczność byłaby tak duża, że dorosłe chłopy odczuwałyby szczery smutek, że nie mogą zajść w ciążę.  Wierzę w skuteczność propagandy tak mocno że skutecznie zadziałała by nawet na tutejszych panów którzy to w sposób liryczny opisywali by to

: Jakno we swoich limerykach wyśmiewał tych co nie chcą ciąży

, Hardy w wierszykach o urokach macierzyństwa

, Owsianko w swych bazgrołach np. że PiS jest pozamaciczny

, zaś Marian w swych prawie naukowych opisach przytaczał o takiej potrzebie występującej u mężczyzn już od dawien dawna .

Taka jest siła propagandy - którą łykacie - PRAWIE WSZYSCY!

Piszę to z żartem ale jak najbardziej poważnie – łykacie g...o - i nie tylko w kwestii szczepień ale i klimatu, wojny, demokracji , autorytetów w tym i noblowskich  i innych totalnych bzdór dzięki którym skutecznie was okradają.


  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Te informacje o których piszesz, ja osobiście, jednym uchem wpuszczam a drugim wypuszczam. Wiem natomiast z doświadczenia, że ten świat od dawna schodzi na psy.
avatar
W punkt trafione pytanie:

Jaki jest sposób na wzrost /w wolnej Polsce spadającej/ dzietności Polaków?

(patrz całość wraz z tytułami)

W latach 40.tych, 50.tych, 60.tych, 70.tych i 80.tych ub. w. /za Peerelu/

ludzie NIE SŁUCHALI żadnej /poza Radiem Wolna Europa/ propagandy, biegali do kościółka, spali byle na czym, jedli, co było... i mieli kupę dzieci.

(patrz wszelkie dostępne biblioteczne i e-lektroniczne statystyki)

Czy to właściwa odpowiedź

??
© 2010-2016 by Creative Media
×