Przejdź do komentarzyHodbyt 17
Tekst 21 z 25 ze zbioru: nowe bla bla
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2024-08-18
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń96

HODBYT 17

KATYŃSKI RAJD MOTOCYKLOWY. Wyruszył. 70 motocykli, dokąd oni pojechali, bo to nie jest takie proste. Pomnik ofiar rzezi wołyńskiej? Zbyt oczywiste i proste. Oni pojechali do Normandii.

KRZYSZTOF KRAWCZYK. Polski Elvis Presley, tak go nazywają. No i chłopaki i dziewczyny nagrali płytę w hołdzie Krzysztofowi. Ukazała się płyta „ Grindcore Tribute to Krzysztof Krawczyk”. Lubią te kawałki z Bregoviciem, bo jest ich kilka wersji. „Parostatkiem …” jest. Znalazłem ten kawałek po 3 przesłuchaniu płyty, ta wersja jest taka nieoczywista. Ciekawa płyta. Jest kilka hitów. Mój ulubiony brzmi jak pijany PERFECT na brudnej próbie.

I teraz gwiazdy polskiej piosenki będą się modlić w intencji tego, by grindowcy  nie spojrzeli na nich. Bo może zechcą nagrać „Tribute to …”. Piasek bądź czujny.

POGODA.  Nie jest tajemnicą to, że oglądam serwis informacyjny  TV „Trwam”. Jest ten serwis informacyjny, a potem jest prognoza pogody.

Bo są te mapki, nazwy miast, chmurki albo słoneczka, liczby w odniesieniu do temperatury. No i jest ta mapa kraju z nazwami miast. A poniżej Polski jest kraj, na południowym zachodzie, ale w nim nie ma miast, chmurek i słoneczek. Ten kraj bywa podpisany jako „ środa 1008 hPa”. To musi być ciekawy kraj.

POLAND ROCK FESTIVAL. 1. 08 rozpoczyna się taki festiwal. Reklamowano go w mediach rządowych tak: przez 3 dni miłośnicy mocnego grania będą się bawić przy muzyce takich gwiazd jak Kasia Kowalska, Coma, Guano Apes czy Enej. Zjazd perwersów? Miłośnicy mocnego grania będą bawić się przy muzyce Kasi Kowalskiej? To muszą być jakieś świry…

SEDEM MINUT STRACHU.  Ładna  nazwa, zaintrygowała. Chcę posłuchać tej piosenki. Piosenka ma trwać 35 sekund, ale reklamy przed nią trwają ponad minutę.

ODCISKI PALCÓW.  Są teraz pobierane przy wyrabianiu dowodu. Sam się temu niecnemu procederowi poddałem niedawno. Wymieniałem dowód. Bleeeee.

Ale podzieliłem się doświadczeniem z kolegami w szatni. Rysiek się wstydził, gdy odbierał swój dowód 3 miesiące wcześniej, bo kilkukrotne próby sczytania linii papilarnych okazały się bezowocne. Ma pan tak zatarte linie papilarne – Rysiek się tego wstydził – pani mu radziła pracować w rękawiczkach. Napisał więc oświadczenie, że on to on.



  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×