Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | wiersz / poemat |
Data dodania | 2019-01-27 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 1641 |
Kwestionariusz człowieka jest ciągle wszechobecny.
Ma wystające kości policzkowe i potężną muskulaturę, podpiera się kijem, w ręku trzyma kamień.
Wykonuje bardzo poważne zadanie we wspólnocie, wciela się w różne role.
Posiada też szczególną pamięć i sentymentalne spojrzenie na staroświeckie lampki łojowe, jak też rozżarzony wolfram w żarówkach.
Czasem jest skory wyprawiać dzikie brewerie w życiu i tańcu. Ot, zwykły człowiek.
Uwielbia też sentymentalne opowieści i sex w samochodzie, jak nastolatkowie. Lubi truskawkowe staniki i różowiutkie sutki.
Od zawsze te same pragnienia.
Czasem traktuje swoje istnienie, jak złudzenie, miraż.
W chłonięty w pory skóry i używane koszule, dym z pierwszego ogniska, zostawia w windzie na ostatnie piętro.
Dziś może być perfidnym politykiem, albo tłumem pijawek, wysysający pokrewieństwo genetyczne.
W okienkach kalendarzy atawizm różnorodny.
Trwa kreacja człowieka z plasteliny, a nie z najlepszych materiałów.
Tak naprawdę on nie istnieje. Jest molekułą w tęczówce oka, umykającego obrazu.
Jest substytutem człowieka, zamieniony w swoisty rodzaj czasu, aż do chwili obecnej.
A wszystko zaczęło się dopiero od parawanów na plażach, zeszłego roku.
` Na ziemiach polskich nie odkryto szczątków kostnych
Homo erectus `
-Zacznijmy od początku.
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
(patrz przedostatnie akapity)
Jak może istnieć ktoś, kto sobą tylko powiela tych, co byli przed nim??
Uwikłani w walkę o michę, samicę, dostęp do koryta, dach nad głową itd., itd., do dzisiaj tak sobie drepczemy - wypisz wymaluj dokładnie tak samo jak on - wciąż dookoła Wojtek i w koło Macieju