Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | artykuł / esej |
Data dodania | 2017-09-01 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 2480 |
Łajdactwo czyli opętania w polskim Kościele
Polski Kościół Katolicki to największy skarb narodowy. Przy nim bursztynowa komnata jest niczym pierścionek z tombaku. Gdyby nie polski Kościół nie byłoby dobrej zmiany, bo nawet sam kaczelnik zwany zbawicielem, jest za krótki. Dobra zmiana to przede wszystkim zasługa Kościoła i wybitnych sług jego nad którymi góruje i promienieje jego magnificencja ojciec dyrektor Rydzyk. Niestety na ten skarb, na to dziedzictwo najbardziej światłych Polaków uwziął się Szatan! Wiadomo, że ryba psuje się od głowy, więc Szatan w swej przebiegłości na oczach narodu wybranego przez Maryję Królową Polski i Syna Bożego Jednorodzonego Króla Wszechświata oraz Świebodzina, zdaje się opętał najwyższych hierarchów Kościoła.
Oto profesor nauk prawnych, były sekretarz generalny Konferencji Episkopatu Polski wystąpił w programie u Moniki Olejnik, TW Stokrotka, gdzie zachowywał się dokładnie jak ofiara opętania podczas egzorcyzmów. Nie liczyłem dokładnie, ale kilkanaście razy ośmielił się użyć słowa „łajdactwo” w kontekście dobrej zmiany! Łajdactwem nazywał ujarzmianie konstytucji, a o prezesie Kaczyńskim raczył się wyrazić, że zachowywał się w sejmie jakby był po narkotykach! Jak można? Przecież prezes Kaczyński nie wie nawet, że marihuana jest z konopi! To jak on może ćpać? Brednie podszeptane przez Szatana! Łajdactwo, łajdactwo i jeszcze raz łajdactwo!
Zaraz po nim w niemiecko-żydowskiej telewizji swój jad wylewał ksiądz Boniecki, któremu nowy prowincjał – zapewne pod wpływem podszeptów Szatana, po sześciu latach wydał zezwolenie na opluwanie Kościoła oraz Świadków Prawa i Sprawiedliwości. Tutaj nie będę się rozwodził, bo wszyscy wiedzą, że Boniecki to ten, który chętnie pozuje do zdjęć ze sługami Szatana, w tym, z samym Nergala! Mało tego, twierdzi że krzyż nie musi wszędzie wisieć! Nie musi nawet na sali plenarnej, czyli tam gdzie wybrańcy Świadków Prawa i Sprawiedliwości dokonują naprawy Rzeczypospolitej! Pod osłoną nocy wykonują świetną robotę dla narodu, dla dzieci i wnuków prawdziwych Polaków!
Pieronek i Boniecki tym samym wpisują się na listę hańby i skazują swe marne dusze na wieczny ogień piekielny. Czy spotka ich zasłużona ekskomunika? Może łamanie kołem ciała dla uzdrowienia dusz? A może zostaną nad nimi odprawione egzorcyzmy? Ku chwale polskiego Kościoła Katolickiego! Ku chwale dobrej zmiany oraz Świadków Prawa i Sprawiedliwości!
Niestety, to nie wszystko. Objawy opętania zdaje się wykazywać sam prymas, arcybiskup Wojciech Polak, który w swojej homilii na Jasnej Górze próbował kąsać dobrą zmianę. Szczęściem wszyscy mieli albo przytkane uszy, albo nie zrozumieli zawiniętych w mętne figury retoryczne uszczypliwości prymasa. Tym razem rozeszło się po kościach, ale absmak pozostał.
Może ktoś mi roztłumaczy, co się dzieje z polskim kościołem? Robi szpagat, czy już pęka? No i jeszcze mam pytanie fundamentalne: Czy ojciec Tadeusz Rydzyk zostanie wreszcie głową polskiego Kościoła? Naszym papieżem – Polakiem? No, Henryk VIII, kiedy się wkurwił na papieża, to ogłosił się zwierzchnikiem Kościoła anglikańskiego i po zawodach. Żaden problem. A co to za papież, który czterdzieści lat temu chodził do psychoanalityka, o pedałach gada: „a kim ja jestem, żeby ich pouczać?”, „rozwodników chce do komunii dopuszczać”, itd… Lewak jaki? Do stu diabłów! Przecież on lewakom życie ratował w młodości! Toż to agent Szatana!
Do roboty dobra zmiano! Alleluja i do przodu! – jak mawia klasyk.
oceny: bardzo dobre / znakomite
Legionie, trochę pogubiłeś się w pisaniu nazw. Kościół katolicki, a nie Katolicki. Kościół polski, a nie kościół polski. Czasami pisałeś poprawnie. Słowo "kościół" piszemy małą literą tylko wtedy, gdy jest mowa o budowli sakralnej. Natomiast polski, katolicki, czy też rzymskokatolicki piszemy małymi literami.
Dlaczego pozuje do zdjęć z Nergala, a nie z Nergalem?
Brakuje przecinków przed: czyli, nie byłoby, nad którymi, na ten, gdzie; zbędne przecinki przed: jest, zdaje się, arcybiskup.
Ja pracuję w szkole na różnych stanowiskach.
Nie chciałem zawiesić krzyżyka na rozpoczęcie roku szkolnego, obok godła polskiego. W sali tej uczą Fizyki.
Powiedziałem:
Nauka wyklucza istnienie Boga.
Pani Dyrektor powiedziała, że zabierze mi premie, ok. 200 zł.
powstał szum pedagogiczny.
Ja nie jestem nauczycielem, ale pracuję w szkolnictwie (oświata)
doskonale cię rozumie.
Bywaj!!!
Przytoczę bieżące wypowiedzi prawdziwych polskich katolików odnośnie papieża lewaka:
"~CNNN : Franciszek papiez teraz powinien chodzic do psychiatry w zwiazku z uporem dotyczacym ochrony i opieki nad imigrantami Islamistami . Ida zmiany na miare Rewolucji Pazdziernikowej a ten karze nam przyjmowac Islamistow bo nie bedziemy chrzescianami . To przemoc psychiczna i socjotechnika. Niech sam nadstawia drugi policzek"
"~henryk : No cóż po jego ostatnich wypowiedziach na temat islamu potwierdził swoją wiarygodność - powinien sam zrezygnować ze stołka - nie nadaje się do pełnienia tej funkcji.Ośmiesza katolików a to z jego strony jest nie dopuszczalne. "
"~abwera : jak się jest na służbie u sorosa to w końcu trzeba zaliczyć terapię".
"~mm : Widzialam kogo caluje w reke i komu sie klania na fb. Nie mamy papieza"
"~w : Bardzo zły papież bardzo źle reprezentujący kościół"
"~koziol mendez ? : opetanie calkowite?"
"~po owocach ich poznacie.... : ....POMOCNIK ANTYCHRYSTA-----FRANCISZEK !!!!"
"~kat : Jak widzimy obecny papież uczęszczał na pranie mózgu, niestety dla nas, specjalista miał skrajnie lewicowe poglądy lub był muzułem."
O, jakże ja, wam gratuluję, Polacy katolicy i patrioci, doborowego towarzystwa! O jakże ja, wam gratuluję waszej wiedzy, mądrości i przenikliwości! Polska ziemia dudni pod krokami nowego Pana! Ale najpierw: kiedy do kurwy nędzy ojciec ryzyk zostanie głową waszego kościoła?
oceny: bardzo dobre / znakomite
Pulsar, jeśli jest rozdział państwa od kościoła, nie powinno być w pomieszczeniach szkolnych żadnych symboli religijnych. Jednak nie zaostrzałabym problemu, jeśli krzyż wisi od wielu lat.
oceny: bezbłędne / znakomite
oceny: bezbłędne / znakomite
Dowcip: wiecie co to odwrócone egzorcyzmy? To sytuacja, kiedy szatan mówi księdzu, żeby wyszedł z dziecka.
Kościół nie może być schroniskiem dla łobuzów
Wszystkim w odpowiedzi!
Dlaczego winien?
Bo najwyżej siedzi!
/biskup Ignacy Krasicki "Myszeida" 1775/
Kościół nie po to został w Polsce wywyższony, żeby za nic nie odpowiadać. Rozumieją to księża światli i kumaci. Cała reszta chowa się za świętym ołtarzem na 100% pewna swojej bezkarności