Tekst 89 z 97 ze zbioru: Satyriady
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | fraszka / limeryk |
Data dodania | 2024-01-09 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 369 |
Białołęka czeka
na dwóch nowych gości.
Inni osadzeni
mogą im zazdrościć .
.
Dzięki tym dwóm teraz
policja podwozi.
Skorzystają z prawa,
chociaż styczeń mrozi.
.
Otrzymają lokum
i własną ochronę.
Mieli ją też wcześniej,
więc to dozwolone.
.
Nowy etap życia
zmieni im niewiele.
Sprawdzali więzienia,
wreszcie sprawdzą cele.
Dwóch przestępców już w więzieniu…
Tam z ich buty nie zostanie
nawet kamień na kamieniu.
oceny: bezbłędne / znakomite
Jest kres bezkarności - i nauczka mętom.
oceny: bezbłędne / znakomite
Niestety pod celą nie ma szkła. Jest drewno, metal i plastik. Nie ma wyboru. Trzeba będzie oszamać kupę.
Matka zdecyduje. Dlatego budzisuki tak straszą wszystkie matki, żeby nie przyjmowały do zakładu. Jeśli matka wrzuci takiego do ludzi... uuu... Przez pomyłkę może wrzucić, no nie? Albo gad może się pierdolnąć, kurwa mać! Ludzie mogą też wybecalować za rendez vous z takim. Albo łaźnia. Kurwa mać. Para taka, ze niczego nie widać. Luknij ziomek, co tam za szmata w rogu leży? Co to jest? Kurwa mać? Japa czy pizda do jebania?
W łaźni może im wypaść mydło w kostce i będą musieli się schylić...
PS. Chyba że ten, co zhańbił urząd Prezydenta RP, wpuszczając do Pałacu i pozując do fotki z przestępcami - ich ułaskawi.
oceny: bezbłędne / znakomite
A, wiesz o tym, że każdy może teraz posłać panom W. i K. rakietę? A, w niej prócz herbaty, kawy i papierosów jakieś koraliki i damskie kosmetyki. Klawisze przejrzą rakietę, ale się nie kapną, a współosadzeni od razu będą wiedzieli o co chodzi i że natychmiast trzeba z nimi jechać. Niejeden już taką rakietę dostał i nieświadomie wyciągał pod celą podobne drobiazgi. Życie.
Ci od czerwonych malunków to zwykłe... (właściwe wstawić według uznania). Nie poświęcam temu zjawisku nawet sekundy.
Cytuję: "powinno być - zwykli ludzie".Jako rzekłem poprzednio - potwierdziłeś. Ja też znam tę różnicę.
Miejsc full dla każdego, kto ma brudne ręce!
na każdego "ze złych" człowieka.