Autor | |
Gatunek | publicystyka i reportaż |
Forma | artykuł / esej |
Data dodania | 2024-11-27 |
Poprawność językowa | - brak ocen - |
Poziom literacki | - brak ocen - |
Wyświetleń | 28 |
ApplebaumTokarczuk Holand
Trudno o bardziej niegodziwe kobiety niźli owe .
One to mają jedną cechę wspólną - są ze wszechmiar antypolskie i na pewno nie sposób nazwać je Polkami po wcześniejszych wypowiedziach. -Polecam sie zainteresować .
To im UMSC - Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie przyznał
doktoraty honoris causa. Oczywiście były protesty i babska musiały wychodzić bocznymi drzwiami . Zdążyły jednak skomętować protesty w sposób dla siebie stosowny - czyli cynizm i obłuda .
Nie wiem czy to wydarzenie miało charakter prowokacji , czy było faktycznym aktem uznania - oczywiście w ramach jakiegoś obłędnego do bólu poddaństwa ?
Zwracam się do Was moi drodzy tu na Publixo o opinie. Dla mnie to obłęd , szaleństwo , urąganie naszej godności w sposób bezczelny i prostacki . Niezależnie od poglądów, wszyscy tu mają jako- taką świadomość historyczną i dumę z postawy naszych przodków i bezsprzecznie mierzi nas propaganda o współudziale Polaków w Holokauście.
Narracja ta ma swoja historię i widać niezwykle wyraźnie kreację tego procesu. Od obrzydliwego ,,malowanego ptaka ,, Kosińskiego ( przybrane nazwisko naprawdę nazywał się Lewinkopf) poprzez sprawę Jedwabnego , obrzydliwe antypolskie filmy po tą równie obrzydliwą chucpę .
Powiedzcie czy tylko mnie serce boli - czy Wam też z obrzydzenia wykrzywia twarz ?
PS - "skomętować" piszemy jednak w .. polskim języku nieco inaczej - "skomentować"
Ale co ma Kaczyński do tego ?
Nic w sprawie antypolskiego bełkotu nie zrobił i kłania się Żydom jak PO - nie ma różnicy.
Mamy jednak do czynienia z procesem paskudnym -Plują ci w twarz Dobromirze a ty puszczasz płytę którą piorą mózgi obu stronom .
Historia autonomii ośrodków akademickich sięga czasów
U W A G A
Oświecenia