Tekst 20 z 204 ze zbioru: Garb
Autor | |
Gatunek | poezja |
Forma | fraszka / limeryk |
Data dodania | 2017-03-24 |
Poprawność językowa | |
Poziom literacki | |
Wyświetleń | 2321 |
Na komunę
Nic nie powiedział
Za to PiS-em
Gębę wycierał
Tyle rady jego
Były warte
Co te pchły
Z osła zdarte
oceny: dno / dno
(pomiędzy wierszami) Była cenzura.
Czyżby był przez pis poetą wyklętym?
oceny: bezbłędne / znakomite
Z tą "komuną" nie byłabym do końca pewna, w każdym razie owemu systemowi się nie kłaniał. Może i ze względu na swoje rodzinne, artystyczno-ziemiańskie koneksje.
Nie musiał kochać niepodległościowej prawicy, ponieważ pochodził ze środowiska demoliberalnego, które jest takie jak na załączonych obrazkach tej całej, mieniącej się elitą, tłuszczy.
A tłuszczy dlatego, iż została wymieszana z cwaniackim ludem nie bardziej niż skisła kapusta z dodatkami-odpadkami po ileś-tam-z rzędu odgrzewanym bigosie.
oceny: dno / dno
Niby sugerował niby podtekst wkładał ale jednak był dzieckiem systemu a ten dawał mu czas antenowy.
......................
Po latach słucham owego artystę który tek sprawnie językiem władał - a on po prostu pieprzy głupoty- i to nie zależnie od poglądów politycznych .
Więc te teksty to poza ? wynik skalkulowanych działań ?
Nie – on był dzieckiem systemu , pozbawiony realnej oceny - analizy która potępia zło i oddziela od tego co podłe .
A on !!!! cisza -zapomniał czym była komuna ?
Aż w pewnym momencie ożył - no taaaaaak PiS mu wadził - i ten mądrala powiela teksty tępej medialnej propagandy dla ludu - uwierzył prostakom od PR-u .
A taki był mądry i pouczający :-)
Kim był zatem Młynarski ?
Myślę że leninowskie określenie mu pasuje - ,,pożyteczny idiota" choć artysta .
Nie pierwszy zresztą .
Taki kontrast – niby mądry a jednak tępy .
Dodać muszę – że !
Któregokolwiek artystę ruszę i określę negatywnie – jego notowania za rok lub góra dwa spadają w szybkim tempie i nie dlatego że jestem proroczy lub opiniotwórczy – tylko dlatego że jestem uczciwy i nie cierpię kłamstwa . Mam tą cechę że fakty trafiają do mnie nieco szybciej.
Co Ty wiesz o komunie. Jesteś dronem.
Dno dna to są jego limeryki pełne wzwodów lub zwisów taniej podniety i ciężkiej, schematycznej drwiny.
Oszczędź waść osoby swojej .
Reszty nie opiniuję - czas pokaże .
Bez prawdy i mowy uczciwej.
Gniew myślami kieruje.
A on martwy - a temat wart ran drapania .
Są świadectwem czasów.
Wystarczy wspomieć o dwukrotnym nominowaniu do Nobla, pierwszego ludobójcę wszechczasów... Josifa Wissarionowicza Dżugaszwilego, czyli Stalina i wszystko jest jasne jak słońce. Nie pierwszy i nie dziesiąty raz weryfikuję swoje sympatie do uznanych twórców, artystów i literatów. Historia odsłania prawdy i wtedy oprócz twórcy, widoczny jest człowiek, który za tym stoi.
Jeżeli ktoś reprezentuje sobą niezłomne zasady etyki, moralności i honoru, to taką samą skalą mierzy innych i wtedy okazuje się, że sprawny język i krasomówczy talent, to element czysto komercyjny i platforma do zrobienia kariery na garbie aktualnego lobby, najczęściej politycznego, chociaż nie jedynie. Każdy z nas jest kłębkiem subiektywizmu i ten kłębek napędza nasze myślenie i nadaje sens temu, co uprawiamy. Młynarz miał talent i to ponadprzeciętny, ale jakim był człowiekiem i jaki miał interes w tym wszystkim, bo bezinteresowność, to błękitne niebo, które w ogóle nie istnieje, a tworzy go iluzja, polegająca na rozproszeniu światła przez molekuły powietrza, zatem jak nie wiadomo, o co chodzi, to najczęściej chodzi o kasę, sławę i ciepłe miejsce w historii.
Patrzę teraz na Młynarskiego z zupełnie innej perspektywy i nie jest to perspektywa różowa, jak niebo na Marsie, a jedynie prawdziwa odsłona człowieka, który stał za swoją twórczością. Takie odsłony niosą ryzyko utraty sympatii u wielu ludzi, którzy mają niezłomne zasady i wrodzony respekt przed prawdą.
Adamm, Twoja definicja kiczowatej piosenki, jest kiczem samym w sobie i kiczem pogania...
Każdy buduje swój wizerunek według własnej logiki i przypadków, a przecież służą do tego wyspecjalizowane techniki i narzędzia. Proszę się obudzić z letargu.
Mimo wielu zawieruch dziejowych w kraju, ja ciągle mam te same polityczne poglądy, a że zmieniam poglądy o ludziach, to tylko dlatego, ludzie się zmieniają. Autor tekstu podkreślił, że nie przeszkadzała Młynarzowi komuna, ale się jej też nie kłaniał, bo był dobrze skoligacony z nietuzinkową rodziną i na boga, dlaczego teraz wycierał gębę PiSem, skoro komuna, to po tysiąckroć gorsze zło. Czyżby jego psychiczne schorzenie dwubiegunowści, roztelepało jego osobowość i zdolność myślenia? To bardzo dziwne...
Twoje porównanie PiSu do komuny nie wypadło najlepiej. Za komuny szło się na przesłuchanie za polityczne kawały, a dzisiaj możemy sobie narzekać ile wlezie i to jest istotna wolność, wobec komunistycznej indoktrynacji.
Wiesz, komunę można porównać do skrytych ludobójców, za PiSu nie czytałem, żeby ktoś nagle zniknął, albo był aresztowany za przekonania.
Uważasz, że 7 mln, to przekupiona armia obyateli? Nie, to świadomy segment nowego porządku, a nie chaos POkurczowy, który zostawił horendalne długi do spłacenia, poprzez przemyślane złodziejstwa i nieprzemyślaną gospodarkę państwem. Legion... więcej zimnej wody na głowę i zapoznaj się ze stanem gospodarki POpisków... włos się jeży! Jak chcesz, to Ci podrzucę link niezależnych organów opiniotwórczych i ocenę ekspertów bankowych, co zostawili POpuliści do spałacenia PiSuarom...
Twoje porównanie PiSu do komuny nie wypadło najlepiej. Za komuny szło się na przesłuchanie za polityczne kawały, a dzisiaj możemy sobie narzekać ile wlezie i to jest istotna wolność, wobec komunistycznej indoktrynacji.
Wiesz, komunę można porównać do skrytych ludobójców, za PiSu nie czytałem, żeby ktoś nagle zniknął, albo był aresztowany za przekonania.
Uważasz, że 7 mln, to przekupiona armia obyateli? Nie, to świadomy segment nowego porządku, a nie chaos POkurczowy, który zostawił horendalne długi do spłacenia, poprzez przemyślane złodziejstwa i nieprzemyślaną gospodarkę państwem. Legion... więcej zimnej wody na głowę i zapoznaj się ze stanem gospodarki POpisków... włos się jeży! Jak chcesz, to Ci podrzucę link niezależnych organów opiniotwórczych i ocenę ekspertów bankowych, co zostawili POpuliści do spałacenia PiSuarom...
Ale nie wiem po co polaryzujesz w ten sposób - z PO. Lepiej napisz PiS kontra cała reszta, bo ja nie jestem z PO i nie robi na mnie wrażenia taka polaryzacja. Zrobi jak napiszesz prawdę: PiS kontra reszta świata. Tak wygląda rzeczywistość.
To prawda - jeszcze nie zamykają, a ja mogę sobie pisać co zechcę - oczywiście dopóki się nie pomylę, bo przesłuchania już się odbywają. Natomiast aparat władzy będzie musiał w końcu stosować represje bo inaczej się nie utrzyma. Dotychczas pracowali logicznie: uwalenie trybunały, czystki w prokuraturze, wymiana administracji i służb. Pierwsza prawdziwa wpadka i kość w gardle to Tusk. Czyli PiS zostało dwa i pół roku, żeby okiełznać prawie 70% wyborców, których mają przeciwko sobie. O reszcie świata nie wspominam, bo to z punktu widzenia wyborcy PiS i samego aparatu pisowskiego duperele. Liczy się własna wioska, a reszta to chuj.
To nieprawda, że 70%, to przeciwnicy PiS, bo niezależne źródła wprawdzie podają o pewnym spadku PiS i wzroście PO, ale nadal PiS ma koszulkę lidera.
Te zamieszania uliczne, to garstki samojebów, opłaconych krzykaczy i kilku mocodawców z dawnego PRL. Prawdziwa demonstracja, jaka miała miejsce w Rumunii zgromadziła około 300 tys. demonstrantów w Bukareszcie. A wiesz dlaczego? Bo rząd Rumunii zmniejszył kary za korupcję, bo sam siedzi głęboko w jej trzewiach. To jest dopiero demonstracja, a nie kilkaset osób z czerwonymi nosami i ochotnikami, opłaconymi za rzucanie się pod samochody. Wystarczy 7 mln, żeby PiS rządził dwie kadencje. Sprawa Tuska, to jedynie potwierdzenie, jak Niemcy silnie ingerują w unijnych stosunkach, ale spoko, ta cała akcja rządu Szydło, spowodowała, że odbędą się dodatkowe posiedzenia Parlamentu Europejskiego, żeby omówić złamanie istotnego elementu brukselskiej konstytucji, a mianowicie każde głosowanie powinno się zakończyć stuprocentową akceptacją członków 27 państw, a przecież Polska nie podpisała postanowienia i w ten oto sposób udowodniła, że są możliwe manipulacje innych członków Unii, mające na celu ochronnę "niemieckiej supremacji" w Unii. Ten Parlament jest dokładnie tak samo zaatakowany przez korupcję, jak i inne parlamenty. Tusk, to pionek w rękach Makreli... rząd polski przegrał z Unią, z Niemcami, a nie z Tuskiem. Tyle tam jego kariery, co kadencja, a potem Tusk może wsiadać do autobusu z napisem "koniec wyścigu", bo z tą garstką oszołomów z PO, to może jedynie obrzucić budynek rządu zgniłymi jajami, a potem do domu i w piżamki haha. Jesteś dosyć bystry, a nie możesz odnaleźć się w nowych realiach i pomyśleć bardziej prspektywicznie.
Mogę z Tobą podyskutować von Knoedel w tym temacie, ale przy pomocy matematyki, bo matematyki na swoją stronę nie przeciągniesz von Knoedel. Tylko liczby prawdę pokazują. Słowa to zasłona dymna mająca na celu ukrycie liczb.
http://www.bankier.pl/forum/temat_dotychczasowy-bilans-rzadow-po-tuska-i-kopacz-jest-tragiczny,18425957.html